خطیب مسجدالاقصی:

هوشیاری فلسطینیان طرح‌های دشمن صهیونیستی را ناکام گذاشت

عکرمه صبری گفت که آگاهی و هوشیاری شهروندان بیت المقدس تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای سلطه بر این شهر و یهودی سازی آن را ناکام گذاشت.
کد خبر: ۵۵۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ - 23October 2022

هوشیاری فلسطینیان طرح‌های دشمن صهیونیستی را ناکام گذاشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی اظهار داشت که آگاهی و هوشیاری شهروندان بیت المقدس تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای سلطه بر این شهر و یهودی سازی آن را ناکام گذاشت.

وی افزود: دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست بی وقفه برای تحمیل واقعیت جدید در مسجدالاقصی و علیه سایر مقدسات اسلامی در اراضی اشغالی تلاش می‌کنند، ولی شهروندان فلسطینی طرح‌های آن‌ها را ناکام گذاشتند.

خطیب الاقصی ادامه داد: دشمن صهیونیستی به انسان، سنگ و درخت رحم نمی‌کند و به دنبال یهودی سازی همه نقاط در بیت المقدس اشغالی از طریق محاصره اقتصادی، آموزشی و بهداشتی این شهر است.

وی تاکید کرد که در سایه تلاش‌های بی وقفه صهیونیست ها، شهروندان بیت المقدس نیز به مقاومت خود ادامه دادند و هر چقدر دشمن به آن‌ها سخت گرفت مقاومت آن‌ها نیز تشدید شد، البته مقاومت شهروندان بیت المقدس، به منزله این نیست که کشور‌های عربی و اسلامی به مسئولیت خود در قبال قدس اشغالی عمل نکنند.

گفتنی است، مسئولان رژیم صهیونیستی بی وقفه در تلاش هستند با یهودی سازی قدس اشغالی، مسجدالاقصی را نیز از لحاظ زمانی و مکانی تقسیم کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها