عضو «الوفاء للمقاومة»:

مقاومت، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به توافق با لبنان واداشت

عضو فراکسیون پارلمانی «الوفاء للمقاومة» در پارلمان لبنان تأکید کرد که ثروت نفت و گاز دارایی ملت این کشور و نسل‌های آینده آن است و از آن دفاع خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۵۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸ - 15October 2022

مقاومت، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به توافق با لبنان واداشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون «الوفاء للمقاومة» اظهار داشت که ثروت نفتی و گازی دارایی ملت ما و نسل‌های آینده است و ما از آن دفاع خواهیم کرد.

فضل‌الله گفت که در نتیجه معادله تحمیلی مقاومت، آمریکا به اجبار و با عجله تحرکاتی را با رژیم صهیونیستی و دولت لبنان به منظور دستیابی به توافق ترسیم مرز‌ها آغاز کرد.

وی افزود که ما منتظر آغاز عملی استخراج نفت و گاز هستیم چرا که بخش اساسی این توافقنامه است.

بنابر گزارش شبکه المنار، فضل الله تصریح کرد که آنچه اتفاق افتاد تجسم معادله ارتش، ملت و مقاومت و نمونه از نمونه‌های راهبرد دفاعی لبنان است.

«میشل عون» رئیس جمهور لبنان پنجشنبه گذشته خبر داد که این کشور با نسخه نهایی توافق مرزبندی دریایی با فلسطین اشغالی موافقت کرده است؛ چرا که این توافق، با مطالبات لبنان همخوانی دارد و حافظ حقوق این کشور است.

در همین ارتباط الیاس بوصعب معاون رئیس پارلمان لبنان و رئیس هیأت مذاکره کننده لبنانی با میانجی‌گر آمریکایی در ترسیم مرز‌های دریایی با رژیم صهیونیستی، چهارشنبه گذشته گفت که توافق به دست آمده یک پیروزی برای لبنان است.

او گفت: مذاکرات انجام شده در نهایت دشواری بود و تیم لبنانی اهمیتی به تبلیغات و ارعاب رسانه‌ای نداده این توافق یک پیروزی برای لبنان بود، اما به معنای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیست.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها