کارشناس نظامی صهیونیست:

در جنگ آینده هزاران موشک بر سر «اسرائیل» فرود خواهد آمد

خبرنگار و کارشناس مسائل نظامی رژیم صهیونیستی گفت که در جنگ آینده هزاران فروند موشک از مرز‌های شمالی به سمت اراضی اشغالی شلیک خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸ - 08November 2022

در جنگ آینده هزاران موشک بر سر «اسرائیل» فرود خواهد آمدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «هلل بیتون» خبرنگار و کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی اظهار داشت که در جنگ آینده هزاران فروند موشک از مرز‌های شمالی به سمت اراضی اشغالی شلیک خواهد شد.

وی افزود: در دستگاه نظامی و امنیتی تل آویو در پشت در‌های بسته گفته می‌شود که در جنگ آینده، هزاران موشک از مرز‌های شمالی به سوی ما شلیک می‌شود و این موشک‌ها خسارت و تلفات سنگینی برجای خواهد گذاشت.

این کارشناس نظامی صهیونیست ادامه داد: مقامات ارتش می‌دانند که دشمن در کنار شلیک موشک برای دستیابی به یک دستاورد زمینی نیز تلاش خواهد کرد.

وی ادامه داد: مرز‌های شمالی با سوریه و لبنان تهدیدی برای امنیت تل آویو به حساب می‌آید، ولو اینکه از ۵۰ سال پیش با سوریه و از ۱۶ سال پیش هیچ جنگی با لبنان انجام نشده است.

کارشناس نظامی صهیونیست عنوان کرد: مرز‌های سوریه تقریباً آرام است، ولی هر از گاهی تلاش‌هایی برای انجام برخی عملیات مانند انداختن بمب یا اشیاء انفجاری به این سوی نوار مرزی انجام می‌شود، درباره ارزیابی‌های تهدیدات امنیتی در ارتش، به خوبی می‌دانند که جبهه سوریه در هرجنگی میان تل آویو و حزب الله فعال می‌شود و آن‌ها برای چنین سناریویی آماده می‌شوند.

وی در عین حال مدعی شد که آغاز جنگی از سمت شمال، بویژه پس از امضای توافق گازی با لبنان و کاهش تهدیدات دبیرکل حزب الله بعید است؛ ولی مقامات تل آویو به خوبی می‌دانند که یک جرقه کوچک برای شعله ور شدن تمام منطقه و جنگی که تاکنون مانند آن را ندیده ایم کافی است.

پربیننده ها