محاصره نابلس توسط نظامیان صهیونیست وارد چهاردهمین روز خود شد

محاصره شهر نابلس در کرانه باختری توسط نظامیان صهیونیست وارد چهاردهمین روز خود شد.
کد خبر: ۵۵۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲ - 23October 2022

محاصره نابلس توسط نظامیان صهیونیست وارد چهاردهمین روز خود شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری العربی الجدید، محاصره شهر نابلس در کرانه باختری توسط نظامیان صهیونیست وارد چهاردهمین روز خود شد و در عین حال بازداشت شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی ادامه دارد.

نظامیان صهیونیست با مسدود کردن گذرگاه‌های شهر نابلس، این شهر را به طور کامل به محاصره نظامی خود درآورده و تعدادی از فلسطینیان را در نقاط مختلف کرانه باختری و قدس بازداشت کردند.

همچنین نظامیان صهیونیست ورودی‌های برخی شهرک‌ها و روستا‌ها را مسدود کرده و تنها به کسانی که از نابلس خارج می‌شوند اجازه می‌دهند از برخی گذرگاه‌ها عبور کنند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی جاده اصلی بین شهر الخلیل و شهرک‌های جنوبی این شهر را مسدود کرده‌اند.

در خبر دیگر مربوط به فلسطین اینکه شهرک نشینان صهیونیست با گاز فلفل و سلاح سرد به سمت اهالی روستای برقه در شرق رام‌الله حمله کرده و شماری از فلسطینیان را زخمی کردند.

گفتنی است، پیش از این «نبیل ابو ردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفته بود که محاصره شهر نابلس توسط رژیم صهیونیستی و یورش نظامیان صهیونیست به شهرها، روستا‌ها و اردوگاه‌های فلسطین و تداوم یورش‌ها به مسجدالاقصی و تلاش برای تغییر ماهیت تاریخی آن به منزله اعلام جنگ همه جانبه علیه ملت فلسطین است.

رژیم صهیونیستی درپی عملیات مقاومتی گروه مبارز «عرین الاسود» شهر نابلس را بسته است. گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی هفته‌های گذشته اقدام به عملیات‌های بی‌شماری زده و ضربات سختی به صهیونیست‌ها وارد کرده و اکنون به کابوسی حقیقی برای اشغالگران صهیونیست تبدیل شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار