مقام ارشد حزب‌الله:

پهپاد‌ها نقش مهمی در ترسیم مرز‌های دریایی ایفا کردند

مسئول بخش ارتباط و هماهنگی حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت که پهپاد اکنون از مهم‌ترین سلاح‌های مقاومت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۵۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ - 11November 2022

پهپاد‌ها نقش مهمی در ترسیم مرز‌های دریایی ایفا کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «وفیق صفا» مسئول ارتباط و هماهنگی حزب‌الله لبنان در مصاحبه‌ای اظهار داشت که «روز شهید» و مناسبت ۱۱ نوامبر شروع مرحله جدیدی در مبارزه با رژیم صهیونیستی بود و شهید «احمد القصیر» با شهادت خود سرآغاز دوره عملیات‌های شهادت طلبانه شد.

او به رادیو النور لبنان، که در همه تهدیدات پیشین و اخیر علیه حزب‌الله که موجودیت این جنبش را به خطر می‌انداخت، حزب‌الله از سوی محیط خود مورد حمایت قرار گرفت.

وفیق صفا همچنین گفت که ویژگی منحصربفرد راه مقاومت این است که رهبرانش شهید هستند و موقعیتی که اکنون مقاومت دارد، ابتدا به فضل خداوند و سپس به خاطر خون شهداست.

او در مورد شخصیت دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز گفت که سید حسن نصرالله دو قاعده را در برخورد با دوستان و مخالفان وضع کرده است: اولی صداقت و دومی برخورد مشفقانه با مخالفان است.

وفیق صفا همچنین به موضوع پهپاد‌های حزب‌الله اشاره کرد و گفت که پهپاد‌ها اکنون قوی‌ترین سلاح در منطقه و از مهم‌ترین سلاح‌های مقاومت محسوب می‌شوند.

او در این خصوص به ترسیم مرز‌های دریایی لبنان و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت که پهپاد‌ها نقش مهمی در این پرونده بازی کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها