لفاظی لاپید در حضور «ادی راما»؛

«اسراییل» به اقدامات علیه ایران ادامه می‌دهد

نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی در دیدار با نخست وزیر آلبانی، کشور میزبان منافقین از ادامه فعالیت علیه ایران خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ - 23October 2022

«اسراییل» به اقدامات علیه ایران ادامه می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شبانگاه یکشنبه در دیدار با نخست وزیر آلبانی، کشور میزبان منافقین به وی پیشنهاد همکاری سایبری و دفاعی داد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم اسرائیل روز یکشنبه به «ادی راما» همتای آلبانیایی خود که در فلسطین اشغالی به سر می‌برد پیشنهاد کمک برابر حملات سایبری ایران داد.

نخست وزیر آلبانی روز یکشنبه وارد فلسطین اشغالی شد تا با مقامات رژیم موقت صهیونیستی درباره امنیت سایبری گفتگو کند.

 

لاپید در این دیدار با لفاظی مجدد علیه ایران گفت: «ایران تهدید مشترک علیه اسرائیل و آلبانی است. ما این را در حملات سایبری اخیر ایران علیه آلبانی دیدیم. اسرائیل به هر نحوی در تلاش علیه ایران کمک خواهد کرد. ما این را به عنوان مصالح اسرائیل و مسئولیت تاریخی خود می‌دانیم.»

آلبانی اخیرا ایران را به حملات سایبری علیه خود منجر کرد. این کشور روابط خود را با ایران در ماه سپتامبر قطع کرد.

آلبانی میزبان حدود دو هزار عضو گروهک تروریستی منافقین است که پس از برچیده شدن اردوگاه هایشان در عراق، به آلبانی منتقل شده و در این کشور حضور دارند.

دولت آلبانی چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه ایران را به حمله سایبری به زیرساخت‌های خود متهم کرد. تیرانا با اعلام قطع روابط سیاسی با ایران، به دیپلمات‌های ایرانی مهلت داد تا ظرف ۲۴ ساعت خاک این کشور را ترک کنند. وزارت امور خارجه ایران این اقدام دولت آلبانی را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اقدام دولت آلبانی و با مردود شمردن ادعا‌های بی‌اساس مطرح شده از سوی این دولت علیه جمهوری اسلامی ایران، تصمیم این کشور به قطع روابط سیاسی با کشورمان بر اساس چنین ادعا‌های بی پایه‌ای را اقدامی نسنجیده و فاقد دوراندیشی در روابط بین‌المللی خواند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار