شیخ نعیم قاسم:

حزب‌الله لبنان در هر نبردی رژیم صهیونیستی را شکست خواهد داد

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت که مقاومت بزرگترین گواه بر این است که پیروزی برای مومنان با استقامت و جهاد حاصل می‌شود؛ چرا که آن‌ها صاحبان واقعی حق هستند.
کد خبر: ۵۴۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ - 09October 2022

حزب‌الله لبنان در هر نبردی رژیم صهیونیستی را شکست خواهد دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت که مقاومت بزرگترین گواه بر این است که پیروزی برای مومنان با استقامت و جهاد حاصل می‌شود؛ چرا که آن‌ها صاحبان واقعی حق هستند.

وی تاکید کرد: در همه نبرد‌ها رژیم صهیونیستی را شکست دادیم و تا زمانی که چنین رزمندگانی از فرزندان حزب الله، فرزندان جهاد و فرزندان آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) در میان ما است، با یاری خدا این رژیم را شکست خواهیم داد.

قاسم ادامه داد: آن‌ها در مواجهه با مشروعیت ما دچار سردرگمی شده اند، ولی ما با ادله و منطق با آن‌ها مقابله می‌کنیم، به ما می‌گویند که سلاح باید در اختیار ارتش لبنان باشد، ما می‌گوییم، به اعتقاد ما نیز سلاح دفاع از سرزمین باید در درست ارتش لبنان باشد و این ارتش است که از خاک دفاع می‌کند، اما اگر ارتش را از مسلح شدن منع کنند و به ما بگویند که قدرت ارتش در دفاع و مواجهه محدود است، نباید شهروندان این کشور از ارتش خود برای آزادسازی اراضی شان و دفاع از وطنشان حمایت کنند، از جواب می‌مانند و می‌گویند بله، اما باید روش آن‌ها غیر از روش شما باشد.

وی تصریح کرد: آیا نمی‌دانید که جنگ با اسرائیل ممنوع است و باید سلاح به صورت کاملا محدود وارد شود که نه می‌تواند هواپیما را ساقط کند و نه به عمق فلسطینی اشغالی برسد و نه بتواند معادله را تغییر دهد، آن‌ها سردرگم می‌شوند و نمی‌توانند جواب بدهند و ما منتظر پاسخ هستیم.

نعیم قاسم اظهار داشت: ما می‌دانیم که اگر میدان از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی خالی شود، جایگزینش این است که این رژیم هر روز ما را بکشد و سرزمین ما را اشغال کند و در جنوب کشور ما شروع به شهرک سازی کند و بر ما رئیس جمهور و نظام سیاسی و اقتصادی تحمیل کند، البته تا زمانی که نیرو‌های مقاومت هستند ما چنین جایگزینی را قبول نمی‌کنیم و از لبنان محافظت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار