استقبال جهاد اسلامی از احیای روابط حماس با سوریه

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن استقبال از احیای روابط حماس با سوریه، آن را گامی در مسیر درست خواند.
کد خبر: ۵۴۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ - 15September 2022

استقبال جهاد اسلامی از احیای روابط حماس با سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «خضر حبیب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید جنبش حماس برای توسعه روابط مستحکم با سوریه را گامی در مسیر درست خواند.

حبیب در مصاحبه با وبگاه خبری فلسطینی «شهاب» درباره تصمیم حماس برای توسعه روابط با سوریه گفت: «این یک گام در مسیر درست است و به تقویت محوری مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیستی منجر می‌شود؛ قطع روابط نه به نفع سوریه و حماس است و نه به نفع آرمان فلسطین».

وی افزود که سوریه رکن مهمی در درگیری با دشمن صهیونیستی است و مواضع آن اصولی و ثابت است و چنین مواضعی به نفع مسئله فلسطین، ملت آن و امت عربی برای مقابله با سازش با رژیم صهیونیستی است.

حبیب همچنین بر اهمیت وجود روابط متمایز با تمامی ارکان محور مقاومت خواه در لبنان، سوریه یا عراق تأکید کرد و گفت که هر اندازه انسجام محور مقاومت بیشتر باشد، تأثیرات منفی بر اشغالگری اسرائیل و موجودیت آن خواهد داشت.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین وجود یک طرح محور مقاومت در خصوص مسائل ملی و مسئله فلسطین را ضروری خواند و گفت که برای تحقق این هدف بایستی روابط مبتنی بر تفاهم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار