مقام فلسطینی: تجاوزات صهیونیستی، جرقه‌ای برای جنگ مذهبی در منطقه است

قاضی القضاة فلسطین تأکید کرد که تجاوزات مداوم صهیونیستها، جرقه‌ای برای شعله‌ور شدن یک جنگ مذهبی در فلسطین و منطقه است و می‌تواند تأثیر آن به جهان برسد.
کد خبر: ۵۴۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹ - 25September 2022

مقام فلسطینی: تجاوزات صهیونیستی، جرقه‌ای برای جنگ مذهبی در منطقه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمود الهباش» قاضی القضاة فلسطین و مشاور امور دینی و روابط اسلامی تشکیلات خودگردان نسبت به ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی هشدار داد.

خبرگزاری سما به نقل از الهباش گزارش داد، تجاوزات مداوم صهیونیستها، جرقه‌ای برای شعله‌ور شدن یک جنگ مذهبی در فلسطین و منطقه است و می‌تواند تأثیر آن به جهان برسد.

وی با بیان اینکه این اقدامات به جنگ جهانی ویرانگر بدل خواهد شد، تصریح کرد، رژیم صهیونیستی در این توهم به سر می‌برد که هم اکنون، زمان مناسبی برای اجرای طرحهای خود در زمینه‌ یهودی‌سازی در شهر قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی است.

این مقام فلسطینی ادامه داد، اگر رژیم صهیونیستی گمان کند که ملت فلسطین تسلیم خواهد شد و به آن اجازه خواهد داد که طرحهای شیطانی خود را اجرایی کند، در توهم به سر می‌برد؛ زیرا عزم و اصرار ملت فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی مانند فولاد است و شکسته نخواهد شد.

الهباش با تأکید بر اینکه فلسطین هر گونه مداخله یا حضور صهیونیستی در مقدسات مذهبی خود به ویژه مسجدالاقصی را مردود می‌داند، گفت: از شهر و مسجد خود دفاع خواهیم کرد؛ هر چند جامعه منافق بین‌المللی در حمایت از ما کوتاهی کند و عربها و مسلمانان هم از ما دفاع نکنند.

وی در پایان از ملتهای عربی و اسلامی خواست که برای کمک به مردم فلسطین و مسجدالاقصی فورا وارد عمل شوند.

در همین ارتباط، محمود الزهار از رهبران جنبش حماس فلسطین پنجشنبه گذشته تأکید کرد که رژیم موقت صهیونیستی، مسئول کامل هتک حرمت به مسجدالاقصی و کشاندن منطقه به سمت یک جنگ مذهبی تمام عیار است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها