مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

مردم تا آخرین قطره خون از ولایت و ارزش‌ها دفاع می‌کنند

حجت‌الاسلام «کمالی» گفت: ما مردم با پشتیبانی از مقام ولایت تا آخرین قطره خون خود از ولایت و ارزش‌ها دفاع می‌کنیم و اگر اشارتی از سوی نائب امام زمان (عج) باشد، پایگاه‌های آمریکا در منطقه و اسرائیل را با خاک یکسان می‌کنیم.
کد خبر: ۵۴۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ - 25September 2022

تا آخرین قطر خون خود از ولایت و ارزش‌ها دفاع می‌کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «امین‌رضا کمالی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در آیین تشییع شهید «حسین یوسفی هریوند» از شهدای دفاع مقدس در بیرجند، اظهار داشت: همه ما روزی در این دنیا می‌میریم، اما دو نوع مرگ داریم؛ یکی مرگ طبیعی که برای هیچکس افتخار نمی‌آفریند، اما یک نوع مرگ که با چهره خونین به دیدن خداوند می‌روند که در آن بشارت و شهادت و مقام «عند ربهم یرزقون» است.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مکتب «حاج قاسم» یک راه است؛ بر ادامه راه شهدا تأکید و بیان کرد: این راه و جاودانه بودن برای کسانی است که در این دنیای وانفسا با خداوند معامله کردند؛ رزمندگان مصداق بارز آیه قرآن هستند که در راه خدا جهاد کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: با دلاوری‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس، دشمن در نبرد نظامی شکست خورد؛ اما میدان را عوض کرد و جنگ نرم را علیه ما به راه انداخت و امروز دشمن تمام‌قد در صدد است با ما بجنگد؛ نه به‌خاطر مسائل هسته‌ای، بلکه بر سر دین، اسلام و قرآن و ارزش‌ها.

کمالی یادآور شد: در طول ۲۰۰ سال قبل هر زمانی که متجاوزان به این کشور حمله می‌کردند، حاکمان کشور برای امتیازدهی به بیگانگان بخشی از این خاک را تقدیم آنان می‌کردند که نمونه آن، جدایی بحرین از ایران در دوران پهلوی است.

وی با تأکید بر اینکه شهدا و امت اسلامی طی هشت سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک میهمن اسلامی را به دست دشمن ندادند، گفت: از الزمات مکتب شهدا و «حاج قاسم» این است که مکتب دشمن را بشناسیم تا شکست نخوریم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی یادآور شد: دشمن به سراغ فتنه‌های داخلی آمد؛ در سال ۸۸ با رمز تقلب در انتخابات، در سال ۹۶ با رمزِ ارز، در سال ۹۸ با رمز بنزین و در سال ۱۴۰۱با رمز گشت ارشاد و خونخواهی مرحومه «مهسا امینی» وارد میدان شدند؛ اما باید به این فتنه‌گران گفت که این سناریوهای نخ‌نما و دست پلید شما برای امت ولایتمدار برملا شده است.

کمالی تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز جریان و ابعاد مرگ این مرحومه در ابتدا مشخص نشده بود، دشمنان فتنه به راه انداختند و به پلیس، مسجد و قرآن‌ها حمله کردند؛ این ابوسفیان‌ها و یزیدیان زمان بدانند که دست آنان رو شده است.

وی خطاب به دشمنان متذکر شد: ما مردم با پشتیبانی از مقام ولایت تا آخرین قطره خون خود از ولایت و ارزش‌ها دفاع می‌کنیم و اگر اشارتی از سوی نائب امام زمان (عج) باشد، پایگاه‌های آمریکا در منطقه و معشوقش اسرائیل را با خاک یکسان می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار