معاون هماهنگ‌کننده نهاجا:

ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

امیر سرتیپ طالب‌زاده گفت: امروز ملت با بصیرت ایران اسلامی ضمن ایستادگی در مقابل استکبار بار دیگر با شهدای دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمان بسته و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ - 25September 2022

ایستادگی ملت با بصیرت ایران در مقابل استکبار، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با حضور در مراسم عزاداری که به مناسبت ایام سوگواری پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور فرماندهان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: مردم ما ديگر به هيچ وجه حاضر نيستند تن به خواری و ذلت بدهند و مرگ سرخ را بر زندگی ننگين ترجيح می‌دهند و ما برای كشته شدن حاضريم و با خداي خود عهد کرده‌ایم كه دنباله رو امام خود و حضرت سيدالشهدا (ع) باشيم.

امیر طالب‌زاده افزود: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند؛ تكليف ما را حضرت سيدالشهدا مشخص کرده است که در جنگ از تعداد دشمنان و از شهادت نهراسید، هر مقدار كه عظمت داشته باشید به همان مقدار برای رسیدن به مقصود بايد تحمل زحمت بكنید.

معاون هماهنگ کننده نهاجا با اشاره به جمله كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا با بیان اینکه همه زمين‌ها و همه روزها بايد کربلایی باشد خاطرنشان کرد: امروز ملت با بصیرت ایران اسلامی ضمن ایستادگی در مقابل استکبار بار دیگر با شهدای هشت سال دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب پیمان بسته و تمام توطئه‌ها دشمنان را نقش بر آب می‍کنند.

وی با اشاره به اینکه آزادگی، رشادت، جانبازی، شجاعت، ایثار و همه آن چه یک انسان می‌تواند به آن ببالد در یک نام اباعبدالله الحسین جمع شده است تصریح کرد: امام حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات بشریت است که به همه این مفاهیم معنی بخشید و راهی را گشود که امروز و از پس قرن‌ها همچنان روشن و پرنور خواهد بود.

امیر سرتیپ طالب زاده اظهار داشت: شیعه حسین (ع) زیر بار ذلت نمی‌رود و هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که حسینیان زمان حتی اگر به مسلخ بروند، هرگز زیر بار زور نخواهند رفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها