فرمانده نیروی دریایی ارتش مطرح کرد؛

توجه به جوانگرایی و استفاده از نیرو‌های کارآمد در نیروی دریایی

امیر دریادار «ایرانی» کادرسازی و توجه به جوانگرایی و استفاده از نیرو‌های کارآمد را از اتفاقات مهم در حوزه نیروی دریایی دانست و گفت: تفکر انقلابی و جهادی می‌تواند موجب تقویت ایمان و ایستادگی در تمام شرایط و بحران‌ها باشد.
کد خبر: ۵۴۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸ - 26September 2022

تفکر انقلابی و جهادی می‌تواند موجب ایستادگی در بحران‌ها باشد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه یکی از نشانه‌های قوی بودن، داشتن دشمن است، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به دلیل قدرتمند بودن در زمینه‌های مختلف، دشمنان زیادی دارد که این امری طبیعی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برکات نظام در زمینه‌های مختلف، تصریح کرد: در حوزه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن یگان و ناوشکن‌های متعدد در آب‌های مختلف، برنامه‌ها، رزمایش‌ها و ماموریت‌های تاریخ‌ساز برای نظام و همچنین داشتن طرح‌های دانش بنیان در حوزه‌های سطحی و پهبادی، خبر‌ها و دستاورد‌های خوبی پیش رو داریم.

وی کادرسازی و توجه به جوانگرایی و استفاده از نیرو‌های کارآمد را از دیگر اتفاقات مهم در حوزه نیروی دریایی دانست و افزود: توجه به حوزه عقیدتی - سیاسی در رده‌های مختلف نیروی وظیفه، دانش‌آموزی، دانشجویی، کارکنان و خانواده از اولویت‌های مهم این نهاد است؛ قطعا تفکر انقلابی و جهادی می‌تواند موجب تقویت ایمان و ایستادگی در تمام شرایط و بحران‌ها باشد.

آیت‌الله فلاحتی هم در این دیدار با تاکید بر اهمیت جذب، پرورش و تربیت نیرو‌های توانمند، تحصیلکرده و صاحب ایده در قسمت‌های مختلف به ویژه در رده‌های مدیریتی کلان، اظهار داشت: تربیت نیرو‌های با ایمان، با خدا، ولایتمدار و انقلابی برای پیشبرد اهداف اسلام و نظام راهبردی و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش با داشتن کادر و پرسنل مجرب در تمام زمینه‌ها و برهه‌ها از جمله خدمات درمانی کمک‌های خوبی به مردم کرده است که با تقویت امکانات قطعا اثرگذارتر خواهد بود، تصریح کرد: نیروی دریایی چشم و گوش بیدار کشور در مرز‌های آبی است و قدرت و توانمندی‌شان در برابر قدرت‌های جهانی ستودنی است.

وی افزود: کادرسازی و پرورش نیرو‌های تحصیلکرده، توانمند و با تقوا به ویژه در حوزه مدیریت کلان از اولویت‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار