رئیس دادگستری تربت جام:

نقش‌آفرینی خواص در جهاد تبیین تداوم‌بخش راه شهداست

حجت‌الاسلام «نجف‌زاده» گفت: خواص و تأثیرگذاران جبهه انقلاب اسلامی برای مقابله با جنگ نرم و عملیات روانی دشمن باید به وظیفه خود در خصوص نقش‌آفرینی در جهاد تببین عمل کنند تا تداوم‌بخش راه شهدا باشند.
کد خبر: ۵۴۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ - 26September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، مراسم وداع با پاسدار شهید «مصطفی براتی» از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس  با حضور مسئولان لشکری و کشوری، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت در هیئت رزمندگان اسلام تربت جام برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علی نجف‌زاده» رئیس دادگستری شهرستان تربت جام  با اشاره به فتنه‌های استکبار جهانی و عوامل داخلی و خارجی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون اظهار داشت: پیکر شهید مصطفی براتی بعد از ۳۸ سال به وطن بازگشت و ۶۳۲ شهید شهرستان و از او استقبال کردند.

وی افزود: شهدا به حضرت زهرا (س) اقتدا کردند؛ بر همین اساس باید سبک زندگی آحاد جامعه باید برگرفته از سیره شهدا باشد.

رئیس دادگستری شهرستان تربت جام خاطرنشان کرد: وصیت و تأکید شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه بود برای تداوم حرکت انقلاب اسلامی و راه شهیدان باید به این توصیه آن‌ها جامع عمل بپوشانیم تا در قیامت مورد شفاعتشان قرار بگیریم.

نجف‌زاده با اشاره به اینکه جریانات اخیر که فتنه استکبار جهانی است باید به بهترین وجه مدیریت شود، خاطر نشان کرد: از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، فتنه‌ها و توطئه‌ها آغاز شد و تاکنون ادامه داشته و لذا مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با ارتقای بصیرت خود نسبت به مقابله با آن کسب آمادگی کنند.

وی تصریح کرد: خواص و تأثیرگذاران جبهه انقلاب اسلامی برای مقابله با جنگ نرم و عملیات روانی دشمن باید به وظیفه خود در خصوص نقش‌آفرینی در جهاد تببین عمل کنند تا تداوم‌بخش راه شهدا باشند.

این مراسم با مرثیه‌سرایی حسن وزیری به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار