راوی دفاع مقدس:

مردم با عبور از تحریم‌ها حماسه دفاع مقدس را خلق کردند

«عبداللهی» گفت: در دوران دفاع مقدس ایران در اوج تحریم‌ها قرار داشت اما مردم با تکیه به سلاح ایمان، تبعیت محض از ولایت، وحدت و همدلی‌ حماسه‌ای بی‌بدیل را خلق کردند و پیروز میدان شدند.
کد خبر: ۵۴۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ - 30September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس آیین معنوی شهید آبروی محله یادبود شهید «سید احمد حسینی» به همت حوزه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه (ع) و حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) با حضور مسئولین محلی، خانواده معظم شهدا، جمعی از پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین بسیجیان در منزل شهید برگزار شد.

«محمدمهدی عبداللهی» جانباز و راوی دفاع مقدس در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: استفاده از گنجینه گران‌سنگ دفاع مقدس موجب عمق‌بخشی به فرهنگ این حماسه عظیم می‌شود چرا که دفاع مقدس برگرفته از عاشوراست.

وی افزود: جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس توانست با مدیریت و هدایت‌های داهیانه امام خمینی (ره) و با تکیه بر جوانان مخلص، شجاع، مؤمن و متعد در برابر دنیای استکبار بایستد و دفع شر کند، در همین راستا امام خمینی (ره) جوانان دوران انقلاب اسلامی را از جوانان امت حضرت رسول (ص) افضل‌تر می‌دانستند که شهدای نوجوان و جوان سند این ادعا هستند.

این جانباز دفاع مقدس تصریح کرد: جنگ توسط ارتش بعث عراق که از حمایت و پشتیبانی بلوک شرق و غرب برخوردار بود به ایران تحمیل شد در مقابل، ساختار نیروهای مسلح که مدافع هر کشوری محسوب می‌شوند به دلیل پیروزی انقلاب اسلامی آنگونه که باید شکل نگرفته بود و ایران به دلیل‌ ایستادگی در برابر آمریکا در اوج تحریم‌ها قرار داشت اما مردم ایران اسلامی با تکیه به سلاح ایمان، تبعیت محض از ولایت، وحدت و همدلی‌ توده‌های مردم توانست پیروز این میدان باشد.

سخنرانی امام جمعه موقت شهرستان، مرثیه‌سرایی امید قدوسی و تقدیر از خانواده شهید حسینی از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود.

«سید احمد حسینی» از سبزپوشان سپاه پاسداران شهرستان تربت جام، یکم فروردین ۱۳۴۵ در روستای قلعه سرخ  متولد شد. وی سرانجام در ۳ آبان ۱۳۶۳ در عملیات عاشورا در منطقه عملیاتی میمک به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار