معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

درخت تناور انقلاب اسلامی ساقط نمی‌شود

«طالبی» گفت: دشمن غافل از این است که درخت تناور انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید آبیاری شده، با این اقدامات دشمن که مانند کف بر روی آب است، ساقط نمی‌شود.
کد خبر: ۵۴۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ - 26September 2022

درخت تناور انقلاب اسلامی ساقط نمی‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استانداری و فرمانداری بیرجند، اظهار داشت: دفاع مقدس برکات بسیار ارزنده‌ای برای نظام داشته است. استکبار جهانی که با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، منافع خود را در خطر می‌دید لذا درصدد برآمد با اجرای توطئه‌های بسیار، نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: دشمن برای رسیدن به این هدف خود جنگ‌های قومی و قبیله‌ای در نقاط مختلف کشور و ترور را در دستور کار خود قرار داد.

طالبی افزود: وقتی دشمن به اهداف مورد نظر خود نرسید با حمایت 85 کشور از صدام، جنگ تحمیلی آغاز شد اما رزمندگان دلاور ما در هشت سال دفاع مقدس نه تنها سرزمین‌های ایران را آزاد کردند بلکه نقاطی از عراق را هم تصرف کردند. دشمن در ارزیابی‌های خود به این نتیجه رسید تا زمانی که مردم به ولایت و شهادت‌طلبی اعتقاد دارند،  نخواهند توانست در این کشور کاری انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: استکبار جهانی در این زمان جنگ فرهنگی و نرم را که خاکریز مشخصی ندارد را اجرا کرد که این روزها در کف خیابان ها نتایج آن را مشاهده می‌کنیم. امروز دشمن با اجرای جنگ ترکیبی که دارای مؤلفه‌‌های بسیاری است، در صدد آمده با جنگ الکترونیکی، جنگ رسانه‌ای و استقرار گروهک‌ها در افغانستان زمینه سقوط نظام را فراهم کند.

وی در پایان گفت: دشمن غافل از این است که درخت تناور انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید آبیاری شده، با این اقدامات دشمن که مانند کف بر روی آب است، ساقط نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار