مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

نمایشگاه «ما مقاوم هستیم» آماده بازدید از عموم مردم استان مازندران است

سردار «ملکی» گفت: نمایشگاه «ما مقاوم هستیم» از دوم تا دهم مهر آماده بازدید از عموم مردم استان مازندران است.
کد خبر: ۵۴۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ - 26September 2022

نمایشگاه «ما مقاوم هستیم» آماده بازدید از عموم مردم استان مازندران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت چهل‌ودومین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به این مناسبت در استان مازندران بیش از ۳۵۰۰ برنامه تدارک دیده شد که از گلوگاه تا رامسر اجرا خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌ها از ۲۹ شهریور با اجرای رزمایش سپاس و یاوران ولایت و تجلیل از ده هزار و چهارصد خانواده شهید استان آغاز شد.

سردار ملکی با بیان اینکه دیدار یک میلیون پیشکسوتان دفاع مقدس به صورت ارتباط زنده تصویری با رهبر معظم انقلاب برگزار شد، گفت: سهم استان مازندران ۶۰ هزار پیشکسوت است که تا پایان سال برگزار می‌شود و در این مراسم نیز به صورت نمادین از ۵۰۰ نفر تجلیل به عمل آمد.

این مسئول با بیان اینکه رژه نیرو‌های مسلح و عطرافشانی گلزار شهدای استان در اولین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد، بیان داشت: همچنین حضور گسترده نیرو‌های مسلح و بسیجیان در نمازجمعه سراسر استان و سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس قبل از خطبه‌های نمازجمعه و راهپیمایی در محکومیت اقدامات اخیر آشوبگران از برنامه‌های دومین روز هفته دفاع مقدس بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه در سومین روز از هفته دفاع مقدس دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان با حضور فرماندهان و نیرو‌های مسلح برگزار شد، ادامه داد: همچنین در این روز نمایشگاه «ما مقاوم هستیم» با حضور مسئولین در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ادارات و نهاد‌هایی نقش آفرین در دفاع مقدس حضور دارند، اضافه کرد: این نمایشگاه دارای ۲۳ غرفه است که از دوم تا دهم مهر آماده بازدید عموم مردم است.

سردار ملکی همچنین از رونمایی یادمان پل بعثت در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این مراسم نیز با حضور جهادگران و فرماندهان نیرو‌های نظامی برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به اینکه در این منطقه عملیات والفجر ۸ به نمایش درمی‌آید، گفت: سد لاستیکی به نام اروند نمادین آبگیری شده است و کانال‌های سعدونی، کوت و بوفلفل نیز برای بازدید مردم آماده شده است که مورد استقبال قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بازسازی عملیات والفجر ۸ از ششم به مدت سه شب در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اجرا می‌شود، افزود: این برنامه هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد و از مردم دعوت می‌کنیم برای بازدید از این برنامه حضور بهم رسانند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه در این ایام برنامه‌های فرهنگی، گرامیداشت و یادواره‌ها در سطح استان برگزار می‌شود به اغتشاشات اخیر اشاره و تصریح کرد: نگاه ما به افق است و دلگرم و قوی هستیم و امید داریم که برنامه‌ها به خوبی سال‌های گذشته اجرایی بشود.

سردار ملکی با بیان اینکه نمایشگاه به صورت خطی در مساحت ۸۰۰ متری در غرفه‌های مختلف بر پا شده است، گفت: نمایشگاه را با موزه دفاع مقدس ادغام کردیم و در حسینیه وداع و مضیف نقش زنان در دفاع مقدس و تولیدات بانوان به نمایش درآمد و آماده بازدید عموم مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار