فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

نیروهای انتظامی از امنیت مردم و بیت‌المال دفاع کردند

«نظری» گفت: نیروهای انتظامی از امنیت مردم و بیت‌المال دفاع کردند و رفتار داعشی اغتشاشگران را نمی‌توان ابراز احساسات نسبت به یک فرد خاص دانست.
کد خبر: ۵۴۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ - 26September 2022

نیروهای انتظامی مظلومانه از امنیت مردم و بیت‌المال دفاع کردند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در دیدار «محمدمهدی فداکار» استاندار کرمان و اعضای شورای تامین استان با وی به مناسبت هفته دفاع مقدس، با تسلیت ایام عزای پایانی ماه صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نقش مؤثر لشکر 41 ثارالله و فرمانده این لشکر حاج قاسم سلیمانی در دوران هشت ساله دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه امروز شهید سلیمانی در جمع ما نیست، اما بر کار و عملکرد ما ناظر است، گفت: دو مسئله مهم و اساسی اخلاص و صداقت در مکتب حاج قاسم وجود دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر در برخی از نقاط کشور، بیان کرد: امروز همه دوستداران نظام به ویژه نیروهای انتظامی، مظلومانه و با همه توان خویش وارد میدان آمدند.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی مظلومانه وسط میدان حضور داشتند در جاهایی حتی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، افزود: با این وجود باز هم این نیروها از امنیت مردم و بیت‌المال دفاع کردند.

نظری با اشاره به اینکه این جانفشانی و گذشت نشان دهنده صداقتی و اخلاصی است که در بین نیروهای مسلح ما وجود دارد، ادامه داد: این موضوع نشان دهنده آن است که دفاع همچنان باقی است و راه شهادت همچنان باز است.

وی با اشاره به رفتار داعشی بعضی از اغتشاشگران، گفت: کسانی که وسط میدان هستند، اغتشاش می‌کنند، بی‌رحمانه گلوی یک مامور را می‌برند و یا آنها را آتش می‌زنند، به مردم لطمه زده و یا به ساحت مقدس قرآن و یا پرچم مقدس جمهوری اسلامی لطمه می‌زنند، نسبت به نظام کینه دارند و این رفتار را نمی‌توان احساسات و عواطف نسبت به یک فرد خاص دانست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تا زمانی که اسلام ناب وجود دارد، مقابل استعمار، استکبار و دشمن می‌ایستد، گفت: تا زمانی که دشمن هست، دفاع، جنگ، شهادت و مظلومیت هم هست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها