نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

اغتشاشات نتیجه غضب دشمنان از پیشرفت‌ ملت ایران است

آیت‌الله «معلمی» گفت: اغتشاش، تخریب اموال عمومی و به شهادت رساندن نیرو‌های بسیجی و انتظامی نتیجه غضب دشمنان اسلام از حماسه‌ها و پیشرفت‌های ملت ایران عزیز است.
کد خبر: ۵۴۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸ - 26September 2022

اغتشاشات نتیجه غضب دشمنان اسلام از پیشرفت‌ ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در نشست با حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به مناسبت هفته وقف با بیان اینکه ارائه نظر از سوی فقها در حوزه وقف نباید موجب مشوش شدن جامعه شود، اظهار داشت: نظر رهبر معظم انقلاب در حوزه وقف باید فصل الخطاب باشد.

وی با بیان اینکه اوقاف نیازمند وحدت رویه است تا تکلیف مدیران و دستگاه قضا مشخص شود، گفت: مقررات حوزه وقف باید با مشورت گرفتن از فق‌های شورای نگهبان ابلاغ شود تا محاکم اجرایی این مقررات را اجرا کنند.

آیت الله معلمی با بیان اینکه وقف مسلم محرز یک امانت در دست واقف و اوقاف ماست و باید نیت امینانه موقوفات مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: عمل به موازین وقف نامه باید به درستی رعایت شود.

وی اضافه کرد: رعایت احکام شرعی حوزه وقف، امانتداری، هوشیاری نسبت به موقوفه خواری و همکاری با سازمان‌های ذیربط، تبلیغ و پیگیری توسعه عرصه‌های وقف، برنامه ریزی و تلاش برای آبادانی موقوفات و فراهم کردن محیط مناسب فرهنگی برای زائران بقاع متبرکه از دیگر مواردی است که باید از سوی مسئولان اوقاف مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه قائمشهر به توطئه‌های استکبار برای ایستادگی در برابر صدای اسلام و مسلمین اشاره و بیان کرد: دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم در مسئله شانگ‌های می‌تواند راه برون رفت از تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار باشد.

وی با اشاره به هراس استکبار از قدرت نظامی ایران اسلامی، گفت: پیاده سازی آشوب و اغتشاش در ایران به جهت ایجاد جنگ روانی در بین ملت ایران است تا اصل نظام را بزنند باید روشنگری شود تا توطئه‌های استکبار خنثی شود.

آیت الله معلمی با بیان اینکه اغتشاش و تخریب اموال عمومی و به شهادت رساندن نیرو‌های بسیجی و انتظامی نتیجه غضب دشمنان اسلام از حماسه‌ها و پیشرفت‌های ملت ایران عزیز است، خاطرنشان شد: خدمات نیروی انتظامی به‌خاطر مدیریت اغتششات اخیر با صبر و حوصله درخور تحسین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار