فرمانده سپاه قدس گیلان:

با لیدر‌های اغتشاشات هیچ مماشاتی نمی‌شود

سردار «محمد عبدالله‌پور» با بیان اینکه افرادی در آشوب‌های اخیر فریب خورده بودند که با آنان برخورد ارشادی می‌شود، گفت: قانون و قوه قضاییه با عاملان اصلی اغتشاش در کشور و استان گیلان که باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم شده است هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۴۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ - 27September 2022

با لیدر‌های اغتشاشات هیچ مماشاتی نمی‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان روز گذشته (دوشنبه) در حاشیه عیادت از مجروحین اغتشاشات اخیر استان گیلان، در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه آشوب‌های اخیر کشور یکی از برنامه‌های استکبار برای ایجاد نا امنی در کشور است، اظهار داشت: استکبار و رسانه‌های معاند با سوءاستفاده از فوت سرکار خانم مهسا امینی سعی کردند با ایجاد اغتشاش ناامنی در کشور به وجود آورند که این امر نشان می‌دهد دشمن لحظه‌ای برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیکار نمی‌نشیند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به رفتار داعش‌گونه برخی از آشوبگران در اغتشاشات اخیر کشور، تصریح کرد: صف مردم از اغتشاشگران جدا است، زیرا برخی از آشوبگران با تخریب آمبولانس، اتوبوس انتقال خون، مسجد، بانک و ... خسارت زیادی را به استان و کشور وارد کردند که باید پاسخگوی رفتار خود باشند.

وی با ابراز تاسف از مجروحیت تعدادی از ماموران نیروی انتظامی و بسیجیان در اغتشاشات اخیر، افزود: در چند روز گذشته متاسفانه برخی از نیرو‌های انتظامی و بسیجی با ضربات چاقو مجروح شده و دچار شکستگی به دلیل برخورد و پرتاب سنگ شدند.

سردار عبدالله‌پور از تلاش‌ها برای دستگیری عاملین و لیدر‌های آشوب‌های اخیر گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش‌های نیرو‌های امنیتی، انتظامی و بسیجی برخی از آشوبگران بازداشت شدند و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر لیدر‌های آشوب در گیلان ادامه داشته و دستگاه قضایی هم به شدت با این افراد برخورد می‌کند.

وی با اشاره به شناسایی دیگر لیدر‌های آشوب در گیلان تاکید کرد: از مردم درخواست دارم در صورت داشتن اطلاعاتی از لیدر‌های آشوب‌های اخیر در گیلان اطلاعات را در اختیار نیرو‌های امنیتی قرار دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم برای حفظ نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، متذکر شد: مردم و جوانان گیلانی در تمامی شهرستان‌های این استان به مقابله با اغتشاشگران پرداختند و با اعلام انزجار خود از آشوبگران نشان دادند از هیچ چیزی برای حفظ این نظام مقدس دریغ نکرده و حتی از جان خود هم می‌گذرند.

وی با بیان اینکه افرادی در آشوب‌های اخیر فریب خورده بودند که با آنان برخورد ارشادی می‌شود، تصریح کرد: قانون و قوه قضاییه با عاملان اصلی اغتشاش در کشور و استان گیلان که باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم شده است هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت.

سردار عبدالله پور با قدردانی از زحمات کادر درمان در آشوبات اخیر استان گیلان، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران خود را حامی مردم و انقلاب دانسته و امروز هم آمدیم تا با عیادت از مجروحین اغتشاشات اخیر از آخرین روند درمان آنان آگاه شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار