یادی از مادر دو شهید و همسر شهید ابراهیمی ورکیانی

عفت سلطانی مادر شهیدان مجید و وحید و همسر شهید حسن ورکیانی دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۵۴۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ - 28September 2022

یادی از مادر دو شهید و همسر شهید ابراهیمی ورکیانیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حاجیه خانم «عفت سلطانی» مادر معظم شهیدان مجید و وحید و همسر شهید حسن ورکیانی از مجاهدان راه حق بود که چندی پیش دار فانی را وداع گفت و به فرزندان و همسر شهید خود پیوست.

حسن ورکیانی پدر خانواده متولد سال ۱۳۱۶ در تهران بود و پس از حضور در جبهه در فروردین سال ۱۳۶۶ به شهادت رسید. شهید وحید ابراهیمی ورکیانی ۲۷ خرداد سال ۱۳۴۵ در تهران دیده به جهان گشود و پس از حضور در جبهه ۲۱ دی سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید.

شهید مجید ابراهیمی ورکیانی نیز ۱۹ شهریور سال ۱۳۴۳ در تهران دیده به جهان گشود و پس از حضور در جبهه ۱۱ اردیبهشت  سال ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

مادر این خانواده از ساکنان محله پیروزی بود و در پی درگذشت وی مراسم تشییع باشکوهی با حضور اهالی منطقه و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

محمد مخبر معاون رئیس جمهوری در پیام جداگانه‌ای درگذشت این مادر و همسر شهید را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم عفت سلطانی همسر گرانقدر شهید حسن ابراهیمی ورکیانی و مادر مکرمه شهیدان مجید، وحید و حمید ابراهیمی ورکیانی را تسلیت می‌گویم.

این بانوی بزرگوار فرزندانی برومند را در دامان خود پرورش داد و تقدیم اسلام و انقلاب کرد و در ایام رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به همسر و فرزندان شهیدش پیوست.

از خداوند متعال برای این بانوی مومنه رحمت و غفران واسعه الهی و همنشینی با همسر و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان این خاندان گرامی صبر و اجر مسالت دارم.

قاضی زاده هاشمی نیز در پیامی ابراز داشت:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر ابراهیمی ورکیانی
سلامٌ علیکم
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردن در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم عفت سلطانی» مادر گرامی شهیدان معزز «مجید و وحید ابراهیمی ورکیانی» و همسر شهید گرانقدر «حسن ابراهیمی ورکیانی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آنکه به فضل الهی و در جوار فرزندان و همسر شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها