برگزاری یادواره شهدای مرزبانی در زابل

یادواره شهدای مرزبانی شهرستان زابل با همت هنگ مرزی زابل با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ - 28September 2022

برگزاری یادواره شهدای مرزبانی در زابلبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، یادواره شهدای مرزبانی شهرستان زابل با همت هنگ مرزی زابل با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین در شهرستان زابل امروز برگزار شد.

در این مراسم سردار «محمد ملاشاهی» فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره همه شهدا خصوصاً شهدای دوران دفاع مقدس اظهار دشت: دشمنان ما دست به دست هم داده بودند به این مملکت آسیب بزنند از جمله جنگ تحمیل کردند تحریم اقتصادی کردند عملیات روانی به وجود آوردند و هزاران سایت مختلف ایجاد کردند و به دنبال ایجاد توطئه بوده و هستند اما نتوانستند روند انقلاب را کند کنند هر روز هم پیشرفت حاصل میشود.

وی گفت: این انقلابی که حضرت امام خمینی رهبری کردند و اهداف والایی را پیش‌بینی کرده بودند که ا‌ن‌شاءالله به انقلاب حضرت مهدی (عج) وصل می‌شود.

سردار ملاشاهی افزود: ادامه دهندگان هشت سال دفاع مقدس مرزداران ما هستند که الان در حال پاسداری از مرزها هستند و در بدنه کار قرار دارند و اجازه نداده‌اند خط های به مملکت و توسعه مملکت ما وارد شود.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور خانواده معظم شهدا در این مراسم گفت: ما در اینجا حضور پیدا کردیم تا از صلابت زینب گونه خواهران و همسران و مادرانی که پرورش دهنده این شهدا بودند و این مرزداران را حمایت می‌کنند تقدیر و تشکر کنیم که صبر و شکیبایی پیشه کرده‌اند و پایبند به نظام و انقلاب و رهبری هستند.

در پایان مراسم از خانواده معظم شهدای مرزبانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار