از جزیره هرمز تا بندرعباس؛

مسابقات قایقرانی تورینگ مسافت 15 هزار متر سراسری نیروی دریایی سپاه برگزار شد

مسابقات قایقرانی تورینگ سراسری نیروی دریایی سپاه، در مسافت هشت و نیم مایل دریایی (معادل 15 کیلومتر) از جزیره هرمز تا بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲ - 03November 2013

مسابقات قایقرانی تورینگ مسافت 15 هزار متر سراسری نیروی دریایی سپاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این رقابت سنگین و در عین حال فشرده، قایقرانان برتر نیروی دریایی سپاه از مناطق و ردههای مختلف این نیرو در دو رشته تورینگ یک نفره و دو نفره به رقابت پرداختند.

این رقابت استقامتی از بندرگاه مسافری و صیادی جزیره هرمز آغاز و تا پارک غدیر خم بندرعباس ادامه یافت.

علاوه بر یگانهای عملیاتی، تکاوری و رزمی ندسا(نیروی دریایی سپاه)، تیمهایی از مناطق یکم، دوم، سوم، چهارم و پنجم دریایی سپاه و همچنین مراکز آموزش سیدالشهدا(ع)، جوادالائمه(ع) و پایگاههای امامت و امام علی(ع) در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

در رشته تورینگ یک نفره هرمز تا بندرعباس، قاسم روزبان، محمود امیریمنش، علی عالمزاده، ایوب شریفی و اکبر زندی پیش از سایر رقبا به نقطه پایان رسیدند و مقام اول تا پنجم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در تورینگ دو نفره به ترتیب تیم منطقه یکم دریایی سپاه، منطقه چهارم دریایی سپاه و مرکز آموزش تکاوری و تربیت جهادی سیدالشهدا (ع) مقام اول تا سوم را کسب کردند.

مراسم اختتامیه مسابقات شنای 5 هزار متر و قایقرانی تورینگ سراسری نیروی دریایی سپاه در پارک غدیر بندرعباس و با حضور جمعی از مسئولان محلی، ورزشکاران، مسئولان تربیت بدنی و با حضور سردار معاون آماد ندسا، سردار معاون طرح و برنامه ندسا، فرمانده هوادریایی ندسا، مسئول تربیت بدنی ندسا، مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ندسا برگزار و جوایز نفرات و تیمهای برتر رقابتهای شنا و قایقرانی به آنان اهدا شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار