فیلم/ تصاویر جدید موشک‌باران مقر تروریست‌ها توسط سپاه پاسداران

نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استفاده از موشک‌های بالستیک زمین به زمین خود مقر تروریست‌های اقلیم شمال عراق را منهدم کرد.
کد خبر: ۵۴۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ - 29September 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی روزهای اخیر با استفاده از موشک‌های بالستیک زمین به زمین خود، مقر تروریست‌های اقلیم شمال عراق را منهدم و به تازگی تصاویر جدیدی از این عملیات منتشر کرده است.

در این تصاویر، نیروی زمینی سپاه پاسداران با استفاده از پهپادهای شناسایی مقرهای تروریست‌ها را شناسایی کرده و با موشک‌‌های بالستیک خود آن‌ها را هدف قرار می‌دهد که در ادامه تصاویر عملیات مذکور را مشاهده می‌کنید:

 

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه (ششم مهر) اعلام کرد: تاکنون ۷۳ فروند موشک بالستیک زمین‌به‌زمین و ده‌ها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع و اهداف موردنظر در محل استقرار و فعالیت تروریست‌ها اصابت و منجر به انهدام کامل آن‌ها شده‌ است.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز ششم مهر در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز مرحله جدید عملیات علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی ضدایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق تاکید کرد: عملیات تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقرهای گروهک‌های تروریستی با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار