پیام تسلیت حجت‌الاسلام رئیسی:

حاج محسن لبانی در دوران دفاع مقدس حضوری پررنگ داشت

رئیس‌جمهور در پیامی به مناسبت درگذشت حاج محسن لبانی گفت: حاج محسن لبانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره در میادین مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس حضوری فعال و موثر داشت.
کد خبر: ۵۴۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵ - 30September 2022

حاج محسن لبانی در دوران دفاع مقدس حضوری پررنگ و فعال داشتیه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آقای حاج محسن لبّانی نوشت: ایشان تا پایان زندگی خویش در عرصه‌های سیاسی واجتماعی همانند گذشته در خدمت به نظام اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری انقلاب نقش‌آفرین بود.

متن کامل پیام تسلیت رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت یار دیرین امام و رهبری و از فعالان نهضت انقلاب اسلامی، حاج محسن لبانی موجب اندوه و تألم خاطر شد. ایشان عمری را صادقانه در راه اسلام و انقلاب و اهل بیت (ع) گذراند و علیرغم دستگیری چندین باره توسط ساواک در مبارزات با رژیم ستمشاهی، تا پیروزی نهضت امام خمینی دست از مبارزه نکشید و همواره پناه مبارزان انقلاب اسلامی بود.

ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره در میادین مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس حضوری فعال و موثر داشت و تا پایان زندگی با برکت خویش در عرصه‌های سیاسی واجتماعی همانند گذشته در خدمت به نظام اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری انقلاب نقش‌آفرین بود. اینجانب درگذشت این یار صدیق انقلاب را به خانواده و بازماندگان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار