امام جمعه اردستان:

حضور ملت ایران در اعتراض به اغتشاشات، نقشه‌های دشمن را خنثی کرد

حجت‌الاسلام «دهشیری» گفت: حضور مردم در صحنه همیشه اثربخش است و تجمع شورانگیزی که در روز رحلت پیامبر (ص) در اعتراض به اغتشاشات شکل گرفت توانست بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی کند.
کد خبر: ۵۴۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵ - 30September 2022

حضور ملت ایران در اعتراض به اغتشاشات نقشه‌های دشمنان را خنثی کردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام «حسن دهشیری» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان، اظهار داشت: یک رکن اساسی در زندگی، تعامل انسان با خود است به نوعی که با خود قرار و وعده‌ای می‌گذارد و بر اساس آن عمل می‌کند تا زندگی دینی خود شکل بگیرد.

وی بیان کرد: بیداری برای تلاش و فعالیت و کسب روزی است و موفقیت‌های سیاسی، اجتماعی و علمی انسان در گرو بیداری اوست و پشتوانه این موفقیت‌ها آرامشی است که از خواب به انسان می‌رسد.

امام جمعه اردستان با اشاره به گردهمایی امت رسول الله در تهران، عنوان کرد: این تجمع که با حضور مردم در تهران و دیگر شهرهای کشور در روز رحلت پیامبر (ص) شکل گرفت توانست بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کند، این بار دشمنان خواب‌های بسیاری برای کشور دیده بودند و در این فکر بودند که کار نظام تمام است و چهل و سومین سال انقلاب به عنوان آخرین سال باشد.

دهشیری تصریح کرد: حضور مردم در گردهمایی و تجمعات تفاله‌های عربی و غربی را کنار زد و آنان را مأیوس کرد و مشاهده کردیم که مردم چه محبت‌هایی نسبت به نیروی انتظامی که در این چند مدت مورد هجمه قرار گرفته بودند، نشان دادند.

وی افزود: حضور مردم بسیار معنادار و اثربخش بوده و هست، در هر جایی که مردم به میدان آمدند نامردمان از میدان کنار رفتند؛ دشمنان امروز رنگ عوض کردند و تا دیروز از اغتشاش حمایت می‌کردند اما امروز به دنبال تحریم‌های تازه برای ملت هستند.

امام جمعه اردستان با اشاره به سخن رئیس جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور از جریان سفر به سازمان شانگهای و نیویورک گزارشی ارائه کرد و گفت که ما نقد و اعتراض به شیوه قانونی را می‌پذیریم اما آشوب، بر هم زدن امنیت جامعه و اغتشاش را قبول نداریم.

دهشیری با بیان اینکه نهم مهر روز جهانی سالمندان است، تشریح کرد: وظیفه دینی ماست که به بزرگ‌ترها احترام بگذاریم و نباید صبر کرد تا پدر و مادر نیاز خود را به ما بگویند بلکه باید پیش از آن به آنان کمک کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در شهرستان اردستان مرکز سالمندان کوثر در حال راه اندازی است و فاز اول آن می‌تواند با تجهیزاتی که توسط خیران فراهم شده پذیرای ۵۰ نفر باشد و می‌طلبد که دولت به اینان توجه داشته و مردم نیز در حد توان خود کمک خود را داشته باشند.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: هجرت امام خمینی (ره) در سیزدهم مهر ماه از عراق به پاریس تاریخ‌ساز و دگرگون کننده اوضاع اجتماعی آن روز ایران بود، مردم می‌دانند که انقلاب به راحتی به پیروزی نرسیده و عقبه‌ای عظیم از جمله جهادها، هجرت‌ها، شکنجه‌ها و مبارزات داشته است.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه سیزدهم مهر روز نیروی انتظامی و آغاز هفته آنان است، ابراز داشت: همواره از خدمات و زحمات نیروی انتظامی تشکر می‌شود و نیروی انتظامی شهرستان یکی از نیروهای حاضر در صحنه و حاضر در نمازجمعه نیز هستند.

وی اعلام کرد: چهاردهم مهر ماه روز دامپزشکی است و مردم باید توصیه‌های دامپزشکی را جدی بگیرند تا همگی بتوانیم به سلامت جسمانی جامعه کمک کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار