نماینده ولی فقیه در استان همدان:

امروز نیازمند جهاد تبیین در بستر فضای مجازی هستیم

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: امروز وقت جهاد تبیین است و باید به فریاد نسلی برسیم که در قربانگاهی به نام فضای مجازی قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۴۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶ - 30September 2022

امروزبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان ضمن دعوت همگان به تقوی الهی اظهار داشت: نظام اسلامی برای اجرای عدالت شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی و امنیتی در حوادث گذشته خودشان زخم خوردند تا از مردم مراقبت کنند و امنیت را تامین کنند، افزود: برخورد قاطع با آشوبگران عین عدالت است و با توصیه اخلاقی و ارشاد این افراد اصلاح نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام شعبانی تصریح کرد: برخی افراد فرصت طلب که درک دقیقی از درد اجتماعی و مشکلات مردم ندارند، تنها در شرایط خاص برای دیده شدن، ورود می‌کنند. اگر برخی از این افراد، طرفدار مردم هستند، چرا در جشنواره‌های بین‌المللی از درد بیماران خاص و تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران حرف نمی‌زنند؟

وی متذکر شد: لازم است آموزش و پرورش بستر گفت‌وگوی علمی در رابطه با حجاب را برای دختران دبیرستانی در فضایی صمیمی ایجاد کند، متذکر شد:

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه  آشوب‌ها روی دیگر تحریم است، افزود:  دشمن می‌داند توان براندازی ندارد، بنابراین به دنبال ایجاد آشوب در کشور برای کاهش سرعت پیشرفت آن است.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند مدیریت صحیح فضای مجازی هستیم، البته مسئولان باید مراقب باشند آسیبی به کسب و کار مردم در این فضا وارد نشود، تصریح کرد: امروز وقت جهاد تبیین است و باید به فریاد نسلی برسیم که در قربانگاهی به نام فضای مجازی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه تنها خواسته جوانان ما که معترض هستند، یک شغل و یا مسکن است که حق طبیعی همه شهروندان است، گفت: مساجد با روی باز پذیرای جوانانی باشند که دشمن با تمام توان در حال جذب آنها است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه مشکل آب همدان هنوز حل نشده و این مطالبه به حق مردم است، متذکر شد: انتظار مردم این است که هر چه زودتر مشکلات موجود حل و نتایج تلاش‌های مسئولان را مشاهده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار