شهید حسینی: با منافقان مبارزه کنید

شهید مصطفی حسینی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «یکی از پیام‌های خون شهید مبارزه با کفار و منافقان است اجازه ندهید که در گوشه و کنار این مملکت اسلامی رخنه کرده و دست به فتنه و فساد بزنند با آن‌ها مبارزه کنید.»
کد خبر: ۵۴۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹ - 30September 2022

شهید حسینی: با منافقان مبارزه کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید مصطفی حسینی

«بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا الله و انا الیه راجعون

با سلام و درود به رهبر عزیز این پدر پیر امت و این معلم آگاه و هوشیار با دورد به روان پاک تمام شهیدان راه اسلام از کربلا تا ایران و تمام نقاط جهان و با سلام به خدمتگزاران به اسلام سخنم را آغاز می‌کنم ملت عزیز و هوشیار ایران این راهی که شما می‌روید راه الله است راه شهیدان است پس بروید این راه را که همانا راه راست و مستقیم است.

امت مبارز یکی از پیام‌های خون شهید مبارزه با کفار و منافقان است اجازه ندهید که در گوشه و کنار این مملکت اسلامی رخنه کرده و دست به فتنه و فساد بزنند با آن‌ها مبارزه کنید و آن‌ها را نابود کنید و از ریشه براندازید حتی اگر که شده با خونتان، زیرا تمام شهیدان ما با خونشان با آن‌ها مبارزه کردند با نثار خون خود درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کرده و مشت محکمی بر دهان آن‌ها کوبیدند.

سلام بر خمینی این قلب تپنده امت اسلامی سلام بر رزمندگان اسلام این ایثارگران و جانبازان و این قهرمانان سلام بر شما که با وحدت و یکپارچگی خود این انقلاب را به ثمر رسانیدید. سلام و درود بر شما مادران و پدران شهید داده که صبر کردید امیدوارم که هر چه سریعتر اسلام بر کفر پیروز شود اکنون که در جبهه هستم شور و شوق دیگری دارم شور و شوق پیروزی اسلام و دیدار خداوند که همان شهادت است و امیدوارم که خداوند از گناهان این بنده حقیر خود بگذرد و یک نظر هم به ما کند و لطف خویش را درباره ما ادا کند تا ما هم رستگار شویم و از جمله بندگان او قرار گیریم.

یک پیام برای امت اسلامی که همیشه وحدت خود را حفظ کنید و از امام بی‌چون و چرا اطاعت کنید و دنباله‌رو راهش باشید و او را یک لحظه هم تنها نگذارید و همیشه در سر نماز او را دعا کنید که ما هر چه داریم از او داریم.

پدر و مادر عزیزم من نمی‌توانم با این دو سه جمله زحمات شما را ادا کنم، ولی امیدوارم که آن‌ها را در حق ما حلال کنید پدر عزیزم تو که یک عمر برای ما زحمت کشیدی و ما را بزرگ کردی این دو سه روزه را هم تحمل و صبر کن و خداوند را شکر و سپاسگزاری کن که فرزندی را در راه او داده‌ای.‌ای مادر عزیز و مهربانم امیدوارم همچون مادران دیگر شهیدان صبر کنی و شکر خدای را بجای آوری و بگویی که خداوند این قربانی را از ما بپذیر.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار