مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

دفاع مقدس مجاهدت بزرگ ملت ایران بود

«سلامی» گفت: دفاع مقدس مجاهدت بزرگ ملت ایران برای حفظ انقلاب اسلامی بود مجاهدتی که در همه عرصه‌ها سبب اقتدار نظام اسلامی شد.
کد خبر: ۵۴۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ - 01October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در جمع مسئول و مدیران اداره کل اطلاعات استان سمنان اظهار داشت: دفاع مقدس مجاهدت بزرگ ملت ایران برای حفظ انقلاب اسلامی بود مجاهدتی که در همه عرصه‌ها سبب اقتدار نظام اسلامی شد.

وی گفت: ارزش‌های والای دوران دفاع مقدس هیچ‌گاه کم رنگ نخواهد شد و باید همه تلاش کنیم گفتمان ایثار، فداکاری و مقاومت در بین مردم نشر پیدا کند.

سلامی ادامه داد: باید از شیوه‌های نوآورانه، مبتکرانه و با استفاده از بستر فضای مجازی در نشر و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان تلاش کرد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ فرمودند اگر کاری کردیم که جوانان و نوجوانان نگاهشان به دفاع مقدس و ارزش‌ها همانند نگاه شما باشد موفق عمل کرده‌ایم.

وی با بیان این که سربازان گمنام امام‌ زمان (عج) از مجاهدان دائمی اسلام و انقلاب هستند افزود: هجمه‌ها، توطئه‌ها و دشمنی‌های امروز علیه اسلام و انقلاب پیچیده‌تر و سخت‌تر از گذشته شده‌است و اجر مجاهدت سربازان گمنام هم قطعا بیشتر خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان ادامه داد: امروز از خاطرات و تجربیات دوران دفاع مقدس به‌عنوان گنجینه و میراث گرانبها یاد می‌شود، این خاطرات برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی برای آیندگان خواهد بود و هم اکنون باید این خاطرات را جمع‌آوری و مستندسازی کنیم.

مدیرکل اطلاعات استان سمنان نیز در این دیدار گفت: تبیین دفاع مقدس، در پرورش نسل‌های امروز و فردا بسیار با اهمیت است؛ لذا با آسیب شناسی حوادث اخیر کشور نسبت به رفع دغدغه‌های فرهنگی و اقتصادی خصوصا قشر جوان و نوجوان باید بیش از بیش اهمیت داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار