مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا خبر داد

دانش آموزان دختر شهرستان نکا به راهیان نور اعزام می شوند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا گفت: 130 دانش آموز دختر شهرستان نکا اواسط مهر ماه به راهیان نور و مناطق جنگی غرب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۵۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ - 11October 2015

دانش آموزان دختر شهرستان نکا به راهیان نور اعزام می شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اعزام دانش آموزان به راهیان نور با حضور شعبانی جانشین سپاه ، اصغر کارگر مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا ،حسینی گلوردی معاون پشتیبانی، فرماندهان بسیج دانش آموزی و جمعی از مدیران مدارس دخترانه شهرستان نکا در سالن اجتماعات اداره برگزارشد.

 اصغر کارگر با توجه به اهمیت راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود و هدف این اردوها پاسداشت ارزش های جنگ تحمیلی، یاد و خاطره شهداء،اخلاص، روحیه جهادی و انتقال این ارزش ها به نسل جدید است.

وی افزود: دانش آموزان از طریق این اردوها و حضور در مناطق زمان جنگ بتوانند از نزدیک شاهد عظمت حماسه ی جنگ تحمیلی باشند.

کارگر شخصیت انسان را دارای مراحل وراثت، محیط و خود عنوان کرد و گفت: پدر و مادر، رفتار و خود آگاهی در انسان موجب معرفت بیشتر می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا ادامه داد: شایسته است مدیران مدارس ستاد راهیان نور را در مدارس تشکیل داده تا از این طریق ارتباط و برنامه ریزی صحیح تری صورت گیرد و همچنین جهت مشارکت بیشتر دانش آموزان مسابقه ای در سه موضوع دل نوشته ها، عکس و فیلم کوتاه برگزار شود.

 شایان ذکر است، دانش آموزان شرکت کننده در اردوی راهیان نور 23 مهرماه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها