مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

ایران اسلامی به هیچ کشوری وابسته نیست

سردار اسلامی با اشاره به امنیت کشور و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی بدون وابستگی و اتکا به بیگانگان به قدرت بازدارندگی و اقتدار رسیده است.
کد خبر: ۵۴۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ - 01October 2022

قدر امنیت امروز کشور را بدانیم// سلام/  لطفا عکس نمایه هم به خبر اضافه کنیدسردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با بیان اینکه این امنیت مرهون فداکاری و از جان گذشتگی هزاران شهید و ایثارگر است اظهارداشت: علیرغم تلاش دشمنان برای ایجاد فتنه و آشوب و تهدید امنیت کشور باید گفت ایران اسلامی در سطح دنیا دارای امنیتی کم نظیر است. جمهوری اسلامی ایران بدون وابستگی و اتکا به بیگانگان به قدرت بازدارندگی و اقتدار رسیده است.

اسلامی با اشاره به اینکه دشمن، ایران قدرتمند و مستقل را بر نمی‌تابد و درصدد نابودی آن است؛ ادامه داد: مردم باید هوشیار باشند و فریب رسانه‌ای بیگانه را نخورند، چنانچه در حوادث اخیر عده‌ای بدون آنکه از پشت پرده سیاست‌های کثیف رسانه‌های بیگانه آگاه باشند فریب خورند.

وی با توجه به اینکه هرگونه خدشه به نظام اسلامی، خدشه به امنیت ایران و آرامش مردم است؛ بیان کرد: دشمن به واسطه ناکامی‌هایی که در شکست دادن ایران اسلامی خورده است سعی دارد به هر روشی کشور را دچار آشوب و تنش کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز افزود: مردم از حوادثی که به کشورهایی چون سوریه تحمیل شد درس بگیرند و بدانند دموکراسی و آزادی غربی شعاری توخالی است که مردم سوریه و عراق را گرفتار داعش کرد و اگر اهتمام دلاور مردان جمهوری اسلامی و مدافعان حرم به ویژه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نبود هم اکنون گروه تروریستی داعش نه تنها در عراق و سوریه که در بخش‌های بزرگی از غرب آسیا و جهان حکمرانی می‌کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار