نماینده مردم در مجلس:

بدخواهان ایران اسلامی در کمین امنیت و ثبات کشور هستند

خدابخشی گفت: مردم هوشیار ایران اسلامی که با عبور از بحران‌های مختلف در ادوار گذشته، به درک بالای سیاسی دست یافته‌اند، فریب شعار‌های توخالی انسان دوستانه‌ی دشمنان را نمی‌خورند و راه خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند.
کد خبر: ۵۴۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ - 01October 2022

دشمنان از ایران مقتدر هراس دارند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمد خدابخشی» نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به حوادث اخیر این روز‌های کشور، اظهار داشت: آنچه در روز‌های اخیر در کشور به وقوع پیوست حوادثی تأسف بار و هشدار دهنده بود. حادثه ناگوار از دست رفتن هموطنمان خانم امینی و رویداد‌های ناگوارتر پس از آن، زنگ هشداری برای مسئولین و مردم بود تا فراموش نکنند بدخواهان ایران اسلامی در کمین امنیت و ثبات کشورند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدون شک آنچه در مورد این هموطن ما اتفاق افتاد و علت مرگ وی، قطعا باید مورد تحقیق و بررسی دقیق قرار گیرد و نتیجه آن به مردم اعلام شود و نیز هرگونه اعتراض و مطالبه گری در چهارچوب قانون صورت پذیرد.

وی افزود: اما آنچه بدخواهان ایران و انقلاب پس از این حادثه نشانه رفتند، وحدت و همدلی مردم و تلاش برای در تقابل نشان دادن آن‌ها با نظام و سوءاستفاده از احساسات و هیجانات پس از این حادثه و به اغتشاش کشاندن کشور بود.

خدابخشی اضافه کرد: آنان که با شعار بشردوستی و ژست دلسوزی برای مردم، به ظاهر خود را بسیار متاثر از مرگ یک نفر نشان می‌دهند، با کدام منطق انسان دوستانه‌ای مردم را به اغتشاش و خشونت و تخریب و آتش زدن و کشت و کشتار دعوت می‌کنند؟ آیا جز این است که آنان جان افراد را دستمایه‌ی نیل به اهداف خود قرار داده اند؟

وی یادآور شد: واقعیت این است که پشت این نقاب فریبکارانه، آن‌ها اصل وجود نظام را بر نمی‌تابند و از ایران مقتدر و نفوذ و قدرت فرا منطقه‌ای آن هراس دارند. این بدخواهان مترصد بدست آوردن بهانه‌های این چنین برای ایجاد هرج و مرج، تخریب اموال عمومی، ایجاد ناامنی و نارضایتی، کشته سازی و متشنج کردن کشور و در نهایت تجزیه طلبی و درهم شکستن انسجام و اقتدار کشورند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: مردم هوشیار ایران اسلامی که با عبور از بحران‌های مختلف در ادوار گذشته، به درک بالای سیاسی دست یافته اند، فریب شعار‌های توخالی انسان دوستانه‌ی دشمنان را نمی‌خورند و راه خود را از اغتشاش گران جدا کرده، پاسدار اقتدار و تمامیت ارضی میهن خویش در مقابل تجزیه طلبان و بدخواهان بوده و خواهند بود. جای جای ایران عزیز، از کردستان گرفته تا زاهدان، ذره ذره خاک وطن، ناموس این ملت غیور است که تا پای جان حافظ آن خواهند بود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار