مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

ایجاد خبرگزای دفاع مقدس اقدامی هوشمندانه در جنگ فرهنگی است

«عابدی» گفت: ایجاد خبرگزای دفاع مقدس اقدامی هوشمندانه در جنگ فرهنگی است و خبرنگاران حوزه دفاع مقدس رزمندگانی هستند که در حال دفاع از مرزهای فرهنگی هستند.
کد خبر: ۵۴۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ - 01October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «احسان عابدی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد به همراه «علی حکیمیان» معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، «حافظه رادمهر» کارشناس مطبوعات و «مجید پوراسماعیلیان» مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دفاع مقدس از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با بیان اینکه خبرگزاری دفاع مقدس به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارد اظهار داشت: اگر بتوانیم به سمت تربیت خبرنگار تخصصی و ارتقای خبرگزاری تخصصی در یزد برویم یک گام رو به جلو در حوزه رسانه برداشته‌ایم.

وی افزود: در بخش تولید محتوا یا گزارش از رزمندگان و خانواده شهدا و مناسبت های مختلف حوزه دفاع مقدس که یزدی ها در آن دخیل بودند و عملیات هایی که حضور داشتند موضوعات خوب خبری است که می شود در این حوزه کار کرد.

عابدی با بیان اینکه گنجینه دفاع مقدس را هنوز نتوانستیم به طور کامل کشف کنیم افزود: این موارد نیاز به یک خبرگزاری تخصصی حوزه دفاع مقدس و پویا و فعال دارد که بتواند اقدامات گسترده این حوزه را نشر دهد و ایجاد این خبرگزای یک کار هوشمندانه ای بوده است و شما خبرنگاران دفاع مقدس رزمنده این نبرد فرهنگی هستید که بعد از پایان جنگ و دفاع همچنان ادامه دارد.

عابدی با اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران در جامعه گفت: نقش خبرنگاران در جامعه بسیار تاثیرگذار و مهم است و زمانی که خبر و اطلاع رسانی در خدمت دفاع مقدس و ارزش های والای آن قرار گیرد از ارزش و اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

وی با اشاره به فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس گفت: خبرگزاری دفاع مقدس رسانه‌ای پر افتخار است و دامنه گسترش اخباری که تولید می‌شود بسیار خوب و ارزشمند بوده و در استان یزد هم شاهد این موفقیت‌ها بودیم و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

در این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از «ندا دهقانی‌زاده» نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در یزد تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار