فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند فردو:

نیروی پدافند هوایی اجازه هرگونه اقدام نابجا را از متجاوزان سلب کرده است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با رصد دشمنان در شعاع صد‌ها کیلومتر فراتر از مرز‌های هوایی کشورمان، اجازه هرگونه فعالیت نابجایی را از متجاوزان سلب کرده است.
کد خبر: ۵۴۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ - 01October 2022

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از گروه پدافند فردو بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز از گروه پدافند هوایی فردو قم بازدید کرد و توان عملیاتی و آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد بازدید قرار داد.

امیر صباحی‌فرد در جمع فرماندهان این یگان پدافندی با بیان این‌که آرامش و آسودگی خاطر هموطنانمان اولویت اول پدافند هوایی ارتش است، اظهار داشت: پیشرفت لحظه به لحظه نیروی پدافند هوایی ارتش مرهون ذکاوت نیروی انسانی متعهد است که دغدغه‌ای جز افزایش اقتدار و توانمندی دفاعی کشورمان برای رویارویی با بیگانگان ندارند.

وی افزود: با توجه به تهدید‌های بالقوه‌ای که وجود دارد، نیروی پدافند هوایی ارتش با هوشیاری و آمادگی کامل و با رصد دشمنان در شعاع صد‌ها کیلومتر فراتر از مرز‌های هوایی کشورمان، اجازه هرگونه فعالیت نابجایی را از متجاوزان سلب کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش کشورمان جایگاه برتری در عرصه بین‌المللی دارد و اگر این اقتدار، صلابت و تسلط هوایی نبود، امروز امنیت و اوضاع کشورمان دچار تزلزل و به مراتب خیلی بدتر و وخیم‌تر از برخی کشور‌ها بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار