مروری بر وصیت‌نامه شهید «ملکی»

شهید ملک ملکی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «از پدر و مادرم می‌خواهم سعى کنید همیشه در خط انقلاب باشید تا روح من در آن جهان آسوده باشد. برادرانم را آگاه نموده و احکام دین، علی‌الخصوص اصول و فروع دین را به آنان بیاموزید.»
کد خبر: ۵۴۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱ - 01October 2022

مروری بر وصیت‌نامه شهید «ملکی»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «ملک ملکی» فرزند «حسین»، یکم شهریور ۱۳۳۱ در کرمان دیده به جهان گشود. این شهید والامقام ۹ مهرماه ۱۳۵۹ در طلائیه به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید ملک ملکی

«بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل‌الله امواتا بل احیاً عند ربهم یرزقون

با سلام و درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، فرمانده کل قوا و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی.

من سرباز حزب‌الله، براى آخرین بار وصیت‌نامه خود را برای شما می‌نویسم که بدانید و آگاه باشید چنانچه توسط دشمن صد قطعه شدم، از هر قطعه آن فریاد بر می‌آید که «روح منی خمینی».

به عنوان آخرین سخن باید بگویم، خواهران و برادران من! این کوچکترین سرباز خمینی از شما تقاضا دارد همچون کوفیان نباشیم که امام را تنها بگذاریم.

از پدر و مادرم می‌خواهم سعى کنید همیشه در خط انقلاب باشید تا روح من در آن جهان آسوده باشد. برادرانم را آگاه نموده و احکام دین، علی‌الخصوص اصول و فروع دین را به آنان بیاموزید.

در صورت شهید شدن من به همسرم بگویید احکام دینش را به یاد داشته باشد و به آن‌ها عمل کند. خواهش دیگرم اینکه مرا در کنار دوست و برادرم، مرتضی آقایی دفن کنند. دیگر اینکه در مراسم تشییع جنازه من کسانی که پاکسازی شده‌اند شرکت نکنند؛ چون اینان به فرمان رهبر خود دل نداده‌اند و اگر کسانی که پاکسازی شده و به کار مشغول هستند، شرکت کنند خوشحال می‌شوم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

ملک ملکی»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها