در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

امام جمعه اهل سنت خاش: حادثه تروریستی زاهدان به شدت محکوم است

مولوی شهنوازی گفت: حادثه تروریستی زاهدان که منجر به شهادت رسیدن و مجروحیت شماری از پاسداران وطن، نیروهای انتظامی و مردم شده از نگاه شرعی و اسلامی و انسانی به شدت محکوم است.
کد خبر: ۵۴۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ - 01October 2022

حادثه تروریستی زاهدان به شدت محکوم استمولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه اهل سنت خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: سوءاستفاده عوامل خرابکار و دست‌نشاندگان استکبار از حضور نمازگزاران روز جمعه و حمله به مأموران انتظامی غیرقابل گذشت است.

مولوی شهنوازی با اشاره به همراهی تعدادی از عناصر فریب‌خورده با اشرار مسلح گفت: از دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان انتظار می‌رود که با عوامل خرابکار با قاطعیت برخورد و صف مردم خوب و نجیب استان را از اشرار جدا کنند.

امام جمعه اهل سنت خاش افزود: در روزهای اخیر که کشور دچار مشکلات و نا امنی‌هایی شده، مردم سیستان و بلوچستان با هوشیاری و بصیرت خود اجازه ایجاد نا امنی در منطقه را ندادند؛ لذا این موضوع برای دشمنان ناگوار بود و از وحدت، یکپارچگی و همدلی مردم شیعه و سنی و امنیت پایدار استان در هراس بودند و به همین خاطر این عملیات کور را رقم زدند.

وی ادامه داد: از همه جوانان و مردم خوب استان درخواست داریم که با وحدت مثال‌زدنی خود امنیت منطقه را به‌صورت پایدار حفظ کنند و به دشمنان اجازه سوءاستفاده ندهند.

مولوی شهنوازی تاکید کرد: همان‌گونه که مولانا عبدالحمید به مردم توصیه کرده‌ است، همه اقشار جامعه باید به فکر حفظ وحدت و امنیت و خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمنان باشند و به دشمنان اجازه ندهند امنیت و آرامش استان را برهم بزنند و اهداف ننگین خود را در منطقه پیاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار