فرمانده مرزبانی فراجا مطرح کرد؛

آموزش؛ تضمین اثربخشی فعالیت‌ها و نیاز اصلی انتظامی کشور

سردار گودرزی در جمع فراگیران آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر فراجا گفت: ارتقاء آموزش در تمامی سطوح، نیاز اصلی انتظامی کشور است.
کد خبر: ۵۴۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷ - 02October 2022

آموزش؛ تضمین اثربخشی فعالیت‌ها و نیاز اصلی انتظامی کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی جمهموری اسلامی ایران با حضور در جمع فراگیران و فرماندهان آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر فراجا در اراک، با ابراز خرسندی از حضور در جمع جوانان غیور و انقلابی این آموزشگاه، دوران جوانی را بهترین فرصت برای خودسازی دانست و اظهار داشت: دوران جوانی، این دوران طلایی را قدر بدانید و از این دوران برای خودسازی و معرفت اندوزی استفاده کنید و آینده کشور را بسازید.

سردار گودرزی با اشاره به جایگاه ویژه آموزش در نیرو‌های مسلح، خطاب به فراگیران، افزود: دوره آموزشی، فرصتی طلایی برای فراگیری آموزش‌های علمی، تخصصی و بصیرتی است که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد و اینطور نیست که آموزش‌ها در این مرحله تمام شود بلکه باید در تمامی مراحل خدمت آموزش‌ها را جدی گرفت.

 فرمانده مرزبانی انتظامی جمهموری اسلامی ایران  با بیان اینکه ارتقاء آموزش در تمامی سطوح، نیاز اصلی انتظامی کشور است، ادامه داد: آموزش کارکنان فراجا نقش بسیار مهمی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد از این رو از آنجایی که آموزش کارکنان، تضمین اثر بخشی فعالیت‌های پلیسی است، اگر به درستی اجرایی شود، مبنای عینی تری برای برنامه‌ریزی سایر فعالیت‌ها فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: در بحث آموزش باید با علم روز دنیا پیش رفت، به گونه‌ای که با پیشرفت تکنولوژی و همچنین شیوه‌های نوین ارتکاب جرم می‌بایست آموزش کارکنان در انتظامی کشور نیز همگام با این شیوه‌ها پیش برود تا بتوان امنیت پایدار را در جامعه حفظ کرد.

سردار گودرزی در بخش دیگر سخنان خود به تقویت قوای جسمانی، تقویت روحیه دین باوری و رعایت نظم و انضباط ظاهری و معنوی اشاره کرد و گفت: یکی از سرفصل‌های مهم آموزشی و تربیتی ورزش و ارتقاء قوای جسمانی است که در سطوح مختلف باعث سرعت و دقت در ماموریت‌ها می‌شود.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: تقویت روحیه دین‌باوری در کارکنان از دیگر نکات حائز اهمیت است که باعث صیانت می‌شود چرا که خدمت خالصانه، در پرتو نگرش دینی و عمل به دستورات الهی صورت می‌پذیرد.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص رعایت نظم و انضباط تصریح کرد: یک پلیس زمانی می‌تواند نظم و انضباط را در جامعه عینیت ببخشد که خود به رعایت آن ملزم باشد، به همین جهت کارکنانی که در رعایت نظم و انضباط قصور می‌کنند، در طول خدمت و ماموریت‌های محوله دچار آسیب می‌شوند.

سردار گودرزی کارکنان نظام اسلامی را مستلزم برخورداری ویژگی‌هایی از قبیل: صداقت گفتار، وفای به عهد شجاعت، دین داری، صلابت در عین حال نرمی دانست و بیان داشت: با برخورداری کارکنان نظام اسلامی از این ویژگی‌ها حفاظت از مال و جان و ناموس مردم تداعی و یقینا سرانجام آنان بهشت خواهد بود.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در پایان ضمن ابراز رضایت از نظم و انضباط و فضای معنوی حاکم در آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر فراجا و تشکر از سردار «حسن هوشیار» فرمانده این آموزشگاه، گفت: خداوند به شما و خانواده محترم‌تان توفیق عطا کند و دوام و قوام تک تک شما برادران مجاهد را از خداوند متعال خواستارم.

در ابتدای این مراسم سردار «حسن هوشیار» فرمانده آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر فراجا ضمن عرض خیرمقدم در خصوص اقدامات و فعالیت‌های تربیتی، آموزشی و فرهنگی این آموزشگاه گزارش جامعی را ارائه کرد.

بازدید از گنجینه شهدا و یادمان شهدا ورودی ستاد فرماندهی آموزشگاه از دیگر برنامه‌های سردار گودرزی در حضورش در آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر فراجا بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار