دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

راهبرد آمریکا برای پیش برد نقشه‌های خود در ایران اسلامی/ استاندارد‌ دوگانه غرب در خصوص حقوق بشر

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان این موضوع که دولت‎های آمریکا با درک این مهم که جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر و باعزت است راهبرد این کشور را فتنه‌انگیزی برای پیش برد نقشه‌های شوم خود علیه عنوان کرد.
کد خبر: ۵۴۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۹ - 05October 2022

راهبرد آمریکا برای پیش برد نقشه‌های خود در ایران اسلامی/ استاندارد‌ دوگانه غرب در خصوص حقوق بشرگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان این موضوع که دولت‎های آمریکا با درک این مهم که جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر و باعزت است، جرات آغاز هیچ گونه جنگی با ایران را ندارد و راهبرد آمریکا را فتنه‌انگیزی برای پیش برد نقشه‌های شوم خود علیه ملت بزرگ ایران عنوان کرده است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که روز گذشته در مراسم بزرگداشت علامه «سید محمد علی امین» عالم فقید شیعیان لبنان در شهرک «شقرا»، به سخنرانی پرداخته بود، به آشوب‌های هفته‌های اخیر ایران اشاره کرده و گفته بود حجم تبلیغات کشور‌های غربی و در راس آن‌ها آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران همواره از سالیان گذشته تا امروز آنقدر وسیع و پرحجم بوده که نمونه آن جریان‌سازی آن‌ها پیرامون ماجرای مرگ مبهم خانم «مهسا امینی» بعد از جلب توسط گشت ارشاد بود.

بر این اساس، نکته‌ای که در میان صحبت‌های دبیرکل حزب‌الله لبنان بیشتر نمود دارد اشاره او به غوغا و هیاهویی است که کشور‌های غربی و رسانه‌های زنجیره‌ای فارسی زبان آن‌ها به دنبال اعلام خبر درگذشتن خانم «مهسا امینی» در رسانه‌های خود به راه انداخته‌اند. «سید حسن نصرالله» به این نکته اشاره کرده که این غوغا‌ها و هیاهو‌هایی که رسانه‌های غربی به راه انداختند در شرایطی است که تهران اعلام کرده تحقیقات در زمینه فوت این دختر خانم ادامه داشته و با پایان یافتن بررسی‌های لازم، نتایج بدون هیچ ملاحظه‌ای به افکار عمومی جامعه و همینطور خانواده این مرحومه اعلام می‌شود.

موضوع مهمی که در بطن سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان انعکاس داشت استاندارد‌های دوگانه غرب و رسانه‌های غربی درمورد حقوق بشر و برخورد با رویداد‌ها و حوادثی است که در ایران و سایر کشور‌های جهان روی می‌دهد. البته این سخن سید حسن نصرالله کاملا درست و به‌جا بوده که نشان از شناخت و درک بالای او نسبت به فعالیت‌ها و عملکرد رسانه‌های کشور‌های غربی و عربی دارد. زیرا در شرایطی که به دنبال فوت یک دختر در تهران شاهد جنجال و هیاهو‌های بسیار بزرگ و وسیعی در سطح جهان علیه ایران هستیم در مقابل اخبار مربوط به تجاوز‌ها و کشتار همه روزه مسلمانان در فلسطین، عراق، سوریه، لبنان و حتی افغانستان کوچکترین بازتابی در این رسانه‌ها ندارد.

حال با توجه به تمامی موارد گفته شده آنچه پیام اصلی در سخنان شب گذشته دبیرکل حزب‌الله لبنان خطاب به مردم ایران بود هوشیار کردن و آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم کشور به ویژه جوانان و نوجوانان نسبت به استفاده غرب از فتنه‌انگیزی علیه ایران به منظور دستیابی به خواسته‌ها و پیش بردن اهداف شوم خود است. زیرا هم اکنون و بعد از گذشت بیش از 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، سران کشور‌های غربی به خوبی آگاه هستند که با کشور مقتدر و توانمندی روبرو هستند که نمی‌توانند از گزینه تهدید و یا حمله نظامی برای مقابله با آن استفاده کنند و به همین جهت به فتنه‌انگیزی برای مقابله با آن روی آورده‌اند.

اما سید حسن نصرالله در این سخنرانی بسیار مهم و اساسی خود خطاب به دوستداران جمهوری اسلامی ایران هم توصیه‌های قابل توجهی کرد و از آن‌ها خواسته تا از شرایط و وضعیت روی داده در ایران غمگین و ناراحت نباشند، زیرا حاکم حقیقی ایران حضرت مهدی موعود (عج) است. او حکومت فعلی ایران را قوی‌تر و قدرتمندتر از هر زمان دیگری دانسته که حوادثی بزرگ‌تر و عظیم‌تر از این را هم به سلامت و با موفقیت پشت سر گذاشته است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنان خود جمهوری اسلامی ایران را قدرتمندتر از دوران گذشته دانسته که مردمانی دارد پایبند به دین مبین اسلام و سیره نورانی پیامبر اکرم (ص) و همین کافی است که دشمنان کشور و نادانان داخلی و خودفروخته‌ها همواره در برابر ملت بزرگ و بابصیرت ایران پذیرای ناکامی‌ها و شکست‌های ادامه‌دار و تمام ناشدنی باشند.

در پایان هم باید گفت مردم بزرگ، انقلابی و آزاده ایران اسلامی باید با استعانت به خداوند متعال و به پشتوانه خون پاک شهدا و تجربه گران‌سنگ دوران باشکوه هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی در برابر صدام کافر و دنیای استکبار، بیش از پیش آمادگی خود را برای مقابله و ایستادگی در برابر دنیای استکبار حذف و گسترش داده تا شاهد تداوم راه نورانی انقلاب اسلامی به ظهور منجی عالم بشریت، مهدی موعود (عج) باشیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار