وزیر دفاع یمن:

ملت یمن در پیچ تاریخی سرنوشت سازی قرار گرفته است

محمدناصر العاطفی تاکید کرد که ملت این کشور در پیچ تاریخی سرنوشت سازی قرار گرفته است و باید همه توانایی‌های خود برای مقابله با پروژه صهیونیستی - استکباری به کار گیرد.
کد خبر: ۵۴۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶ - 02October 2022

ملت یمن در پیچ تاریخی سرنوشت سازی قرار گرفته استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمدناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن تاکید کرد که خاک، آب و ثروت‌های یمن، اصل و اساس حاکمیت این کشور است و نیرو‌های مسلح متعهد به حفاظت از آن‌ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی از حاکمیت ملی یمن کوتاه نخواهیم آمد، افزود: ما در پیچ تاریخی بزرگی قرار داریم و همه توانایی‌ها و امکانات خود را برای مقابله با پروژه صهیونیستی – استکباری در منطقه بسیج کرده ایم و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهیم کرد.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن نیرو‌های مسلح این کشور را به هشیاری، تلاش و آمادگی لازم برای دفاع از ملت یمن و ارزش‌های اصیل اسلام ناب محمدی ترغیب کرد.

آتش بس در یمن زیر نظر سازمان ملل از ۲ آوریل به مدت ۲ ماه برقرار شد و پس از ۲ بار نیز تمدید شد و امروز (یکشبه، دوم اکتبر) به پایان می‌رسد. روز چهارشنبه گذشته «هانس گروندبرگ»، نماینده سازمان ملل در امور یمن، در سفر به صنعا با مقامات انصارالله دیدار کرد. این سفر بدون اعلام نتایج مشخصی پایان یافت.

بر همین اساس، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در هشداری آشکار به شرکت‌های کشتیرانی که برای کشور‌های دشمن کار می‌کنند، بیان کرد که شرکت‌های سرمایه‌گذار، دریایی، نفتی و… خارجی و محلی که در سراسر خاک جمهوری یمن فعالیت می‌کنند، برای در امان ماندن از هرگونه حادثه به اخطار‌ها و دستورات ما گوش داده و آب‌های ساحلی و اقتصادی یمن را ترک کنند، زیرا که تبعات هر اتفاقی متوجه خود آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار