فرمانده پایگاه بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران:

تجلیل از رزمندگان در حقیقت ترویج خوبی‌ها، ارزش‌ها است

سرهنگ خزایی گفت: تجلیل از رزمندگان در حقیقت ترویج خوبی‌ها، ارزش‌هایی است که در دوران بسیار ارزشمند دفاع مقدس از این عزیزان شاهد بودیم.
کد خبر: ۵۴۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶ - 02October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ظهر امروز (یکشنبه) مراسم تجلیل از کارمندان رزمنده بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت وبینار در سراسر استان‌های کشور از جمله قزوین در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ «فریبرز خزایی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران سردار «تقی رضایار» رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به همراه جمعی از مسئولان و کارمندان رزمنده بسیجی بنیاد حضور داشتند.

سرهنگ خزایی در این مراسم ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: تجلیل از رزمندگان در حقیقت ترویج خوبی‌ها، ارزش‌هایی است که در دوران بسیار ارزشمند و ماندگار دفاع مقدس از این عزیزان شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه نیاز ضروری هر جامعه است که قهرمانان کشور و اسوه‌های عملی آنان گرامی داشته شوند، افزود: در ایران عزیز و به‌ویژه در بنیاد شهید و امور ایثار گران نیز همواره در مناسبت‌هایی همچون روز جانباز، روز شهید و روز آزادگان مقام و منزلت این عزیزان را گرامی می‌داریم.

در پایان این مراسم تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس به روایت‌گری پرداختند و همچنین با اهدای لوح تقدیر از رزمندگان پیشکسوت تجلیل شد.

در استان قزوین نیز «علی گودرزوند چگینی» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید «قاسم فخاریان» بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و رئیس دفتر مدیرکل، روابط عمومی و مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثار گران استان قزوین حضور داشت و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از کارمندان رزمنده بنیاد «محمود مهدویان» و «باقر عباسی‌لیاسی» تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار