فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد؛

اعزام ۵ ناوگروه «نداجا» به‌صورت همزمان

امیر دریادار ایرانی از حضور پنج ناوگروه نیروی دریایی ارتش در مناطق مختلف خبر داد و گفت: از این تعداد یک ناوگروه برای دیپلماسی دریایی اعزام شده است.
کد خبر: ۵۴۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ - 03October 2022

اعزام ۵ ناوگروه ایرانی به صورت همزمان در دریا‌هابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم تحلیف و دانش‌آموختگی در دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) با اشاره به حضور پنج ناوگروه در دریا، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز همزمان پنج ناوگروه به‌صورت همزمان در دریا هستند که سه ناوشکن ایرانی شامل جماران، سهند و دنا که جزء آخرین دستاورد‌های ما است، در دریا حضور دارند.

دریادار ایرانی ادامه داد: همچنین یک ناوگروه برای دیپلماسی دریایی اعزام شده است و در یک رزمایش مرکب حضور پیدا می‌کند؛ یک ناوگروه هم مشغول حفظ و حراست و امنیت دریایی و کشتیرانی است.

فرمانده نداجا همچنین با اشاره به برگزاری این مراسم، به تربیت نیروی تخصصی و تجهیزات‌محور اشاره و عنوان کرد: دانش‌آموختگان از توان و علم دانش بالایی برخوردار هستند؛ زیرا اساس کار تربیت نیروی نظامی عالم و متدین است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها