فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر:

دشمن شناسی سرلوحه فعالیت افسران دانشگاه نیروی دریایی است

دریادار «شفقت رودسری» گفت: الگوسازی از مکتب شهدا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دشمن شناسی و بصیرت افزایی، تقویت خودباوری با امید به آینده بخشی از اهم اقدامات دانشگاه افسری است.
کد خبر: ۵۴۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ - 03October 2022

دشمن شناسی سرلوحه فعالیت افسران دانشگاه نیروی دریایی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، امیر دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر امروز در مراسم طرح مشترک تحلیف آموزشی و دانش آموختگی دانشگاه‌های افسری با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات تحولی دانشگاه‌های افسری ارتش طی یکسال گذشته شامل برنامه‌های تربیتی اظهار داشت: برنامه‌ها مبتنی بر پرورش افسر با اهداف متعالی تربیت افسران مؤمن، متعهد و شایسته و آماده حضور متمرکز شده است.

وی دانش افزایی معنوی و پرورش را سرلوحه کاری این دانشگاه دانست و گفت: الگوسازی از مکتب شهدا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دشمن شناسی و بصیرت افزایی، تقویت خودباوری با امید به آینده بخشی از اهم اقدامات است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی بر اساس نظام جامع تربیت و آموزشی با رویکرد مهارت محوری و مبتنی بر نقشه علمی آجا و افق و بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم شده است، بیان داشت: توسعه تحصیلات تکمیلی، بازنگری رشته‌ها، ارتقای اعضای هیئت علمی، شرکت گسترده در رزمایش‌های پهپادی، توسعه فناوری اطلاعات و کارورزی در محیط عملیاتی و هوشمندسازی آموزش‌ها از جمله اقدامات است.

امیر دریادار دوم شفقت رودسری درباره برنامه‌های آموزشی دانشگاه عنوان کرد: پیوند آموزشی و پژوهشی، توسعه مراکز، تعریف طرح‌های مبتنی بر نظام مسائل به منظور ارتقای توان دفاعی، تبیین جایگاه دانش، خلاقیت و نوآوری در دفاع مقدس، تشکیل نظریه‌های ایده پردازی از فعالیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها