معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:

لازمه مقابله با دشمن هوشیاری و بصیرت است

کبیری گفت: ما منکر ضعف‌ها و مشکلات موجود در برخی مسئولان نیستیم، اما باید انصاف را در قضاوت رعایت کرده و همه مشکلات را گردن انقلاب اسلامی نیندازیم.
کد خبر: ۵۴۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ - 03October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «ابوالحسن کبیری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین امروز (دوشنبه) در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان اظهار داشت: جغرافیایی که کشور ایران در آن قرار دارد موقعیت ژئواستراتژیکی است. چون در کریدور شرق و غرب قرار دارد و شرق و غرب دنیا را به یکدیگر مرتبط می‌کند.

وی گفت: طبق نظر اندیشمندان؛ هرکس مرکز و قلب خشکی‌های جهان را در اختیار داشته باشد می تواند به دنیا حکومت کند. در طول تاریخ انگلیسی‌ها به دنبال این بودند که به این منطقه مسلط شوند اما دو قدرت بزرگ مسلمان شیعه و سنی مانع آنها در این کار بود، اما شاهد این امر بودیم که استکبار جهانی به دنبال این بوده که ملت ها و حکومت های این منطقه را ضعیف و وابسته نگه دارد.

کبیری اضافه کرد: جنگ هشت ساله با رژیم بعث عراق نیز در همین راستا به ما تحمیل شد، اما دشمنان دیدند که مستقیما نمی‌توانند بر شیعیان پیروز شوند. لذا با ایجاد تفرقه با استفاده از قومیت‌های مختلف در ایران، به دنبال ایجاد فتنه بودند و ما شاهدیم که در شرایط امروز دشمنان به دنبال این هستند با سوءاستفاده از یک دختر مظلوم کرد، حس ناسیونالیستی مردم منطقه کردستان را تحریک کنند و علیه کشور بشورانند. 

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر خاطرنشان کرد: این توطئه درست در زمانی انجام گرفت که ما شاهد یک حماسه میلیونی و رزمایش قدرت توسط شیعیان در ایران و عراق بودیم و دشمنان با این کار مانع تبلیغ این موفقیت بزرگ و دیگر موفقیت‌های کشور شدند. این وضعیتی است که مجبور می شویم به جای حمله و مطالبه از دشمن، مشغول دفاع از کشور در برابر معاندین و افراد غافل شویم.

کبیری گفت: البته این انقلاب تا امروز هم به دست ما به این جا نرسیده و با عنایت خدا توانسته از فتنه های دشمنان و چالش‌های به این بزرگی عبور کند و اگر عنایت خاص اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) نبود، یکی از فتنه های تاریخ چهل ساله انقلاب کافی بود که دشمنان بتوانند بر ما غلبه کنند. ما منکر ضعف‌ها و مشکلات موجود در برخی مسئولین نیستیم. هر یک از ما مسئول قسمتی از این مشکلات هستیم اما باید انصاف را در قضاوت رعایت کرده و همه مشکلات را گردن ‌انقلاب اسلامی نیندازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار