فرماندار تربت جام خبرداد؛

برگزاری برنامه‌های هفته فراجا با شعار «پلیس خادم مردم»

«جمشیدی» از برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته فراجا امسال با شعار پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس با پشتیبانی و همراهی مردم و مسئولان در تربت جام خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ - 04October 2022

برگزاری برنامه‌های هفته فراجا با شعار «پلیس خادم مردم»به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از تربت‌جام، «حسین جمشیدی» فرماندار تربت جام در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته فراجا با گرامیداست یادونام شهدای والامقام امنیت اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های هفته فراجا امسال با شعار پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس با پشتیبانی و همراهی مردم و مسئولان در تربت جام برگزار می‌شود.

وی با تأکید برفضاسازی شهر در راستای تجلیل و قدردانی از خادمان امنیت افزود: دشمنان شرایطی را برای کشور بوجود آوردند که مدافعان خدوم امنیت به دست یک‌ عده افراد ناآگاه که در کنار معاندین، منافقین، تکفیری‌ها و فریب‌خوردگان قرار گرفتند و تعدادی از مدافعان مظلوم امنیت را به شهادت رساندند.

فرماندار تربت جام با تأکيد بر اینکه هیچ مشکل امنیتی در شهرستان وجود ندارد، تصریح کرد: نیروهای مسلح به همراه مردم در سایه هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با قدرت و صلابت از گوهر جمهوری اسلامی به خوبی صیانت می‌کنند.

سرهنگ مجتبی موهبتی فرمانده انتظامی تربت جام در این نشست با دعوت از مردم و مسئولان برای حضور برنامه‌های هفته فراجا گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته فراجا از پنج شنبه چهاردهم مهر با تکریم و تجلیل از مقام شهیدان انقلاب اسلامی و محفل انس با قرآن در شهرستان آغاز می‌شود.

وی افزود: حضور گسترده مدافعان نظم و امنیت در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری همایش دوچرخه‌سواری، کلنگ‌زنی ایستگاه راهور در میدان نماز، رزمایش موتورسواران، تجلیل از بانوان راننده باحجاب، تجلیل از خادمان امنیت‌ساز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته فراجا در تربت جام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار