جهاد اسلامی فلسطین:

مقاومت هر لحظه برای حمایت از مسجدالأقصی آماده است

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر آمادگی مقاومت برای حمایت از مسجدالأقصی تأکید کرد.
کد خبر: ۵۴۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴ - 04October 2022

مقاومت هر لحظه برای حمایت از مسجدالأقصی آماده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که مقاومت هر لحظه برای حمایت از مسجدالأقصی تأکید کرد.

البطش گفت که نبرد «سیف القدس» به دلیل یورش‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالأقصی و تعرض به نمازگزاران آغاز شد و این نبرد ادامه دارد و این شمشیر هرگز غلاف نخواهد شد.

وی افزود که نبرد با رژیم اشغالگر ادامه دارد و این رژیم برای یهودی‌سازی قدس تلاش می‌کند و ملت ما نیز در برابر طرح‌های آن و تلاش برای تحمیل هویت صهیونیستی بر قدس ایستاده است.

بنابر گزارش شبکه المنار، البطش با اشاره به ضرورت حضور فلسطینیان در مسجدالأقصی برای حمایت از این مکان مقدس، از امت عربی و اسلامی خواست تا اقداماتی را برای حمایت از مسجدالأقصی و پایداری ساکنان قدس و نیز توقف تجاوزات علیه این شهر مقدس اتخاذ کنند.

وی همچنین ضرورت اقدام مردمی در کرانه باختری و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ جهت حضور در قدس و حمایت از هویت آن و نیز عدم اجازه به اشغالگران برای تحمیل تقسیم زمانی و مکانی مسجدالأقصی را مورد تأکید قرار داد.

این عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی همچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا برای برگزاری نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب و سازمان ملل به منظور ممانعت از تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مسجدالأقصی درخواست کند.

پایان پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار