وزیر دفاع در دیدار خانواده شهید همدانی:

شهید همدانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهد ماند

امیر سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه شهید همدانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهد ماند، گفت: آن شهید با دلسوزی در حوادث مختلف به میدان می‌آمد و با جان و آبروی خود برای انقلاب جانفشانی می‌کرد.
کد خبر: ۵۴۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ - 05October 2022

شهید همدانی با جان و آبروی خود برای انقلاب جانفشانی می‌کرد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با حضور در منزل سردار سرلشکر پاسدار «حسین همدانی» با خانواده وی دیدار کرد و اظهار داشت: سردار همدانی از فرماندهان شجاع و گران‌قدر دوران دفاع مقدس بود که به عنوان یکی از مدافعان حرم نقش تعیین‌کننده‌ای برای حفظ، حراست و تقویت جبهه مقاومت ایفا کرد.  

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به آیه ۲۳ سوره‌ی احزاب «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ ...» گفت: شهدای عزیز ما با خداوند عهدی نا گسستنی داشتند و سردار شهید همدانی هم با اخلاص وپایداری در این مسیرگام برداشت و به خیل دوستان شهیدش پیوست و وفای به عهد کرد.

وزیر دفاع با اشاره به اتفاقات و رویداد‌های اخیر در کشور افزود: در این ایام وجود شخصیت‌هایی همانند شهید همدانی بیش از پیش احساس می‌شود و همه به یاد دارند که ایشان با چه دلسوزی‌ای نسبت به انقلاب و ملت غیور اسلامی در حوادث مختلف به میدان می‌آمد و با جان و اخلاص خود برای انقلاب اسلامی جانفشانی می‌کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار با اشاره به خدمات بسیار بزرگ سردار شهید همدانی در جنگ تحمیلی، سپاه و بسیج و دفاع از حرم وی را فردی دارای ویژگی‌های ممتاز، مبتکر، دور اندیش، صبور، دلسوز و پا دررکاب دانست و افزود: عمر پر ثمر ایشان در جهاد در راه خدا صرف شد و خداوند متعال به اعمال انسان‌های خالص که برای رضای او قدم بر می‌دارند برکت می‌دهد.

وزیر دفاع با اشاره به درخشندگی این شهید در میان خیل شهدای انقلاب اسلامی تأکید کرد: درخشندگی شهدا همانند آفتاب است و این روشنایی تحت هیچ شرایطی پنهان شدنی نیست و شهید همدانی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهد ماند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار