فرمانده سپاه کربلای مازندران تأکید کرد؛

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مدارس

سردار «مسلمی» با بیان اینکه باید جهاد تبیین را جدی بگیریم، بر لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مدارس تأکید کرد.
کد خبر: ۵۴۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ - 05October 2022

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مدارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در یادواره ۴۰۰ روحانی شهید استان مازندران که در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا برگزار شد با بیان اینکه زدن اسلام اساس کار دشمنان انقلاب است به جایگاه مادر و زن در نظام تربیتی از دیدگاه اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن جایگاه زن را می‌زند چرا که نمی‌خواهد مخالفانش در دامن زن مسلمان تربیت شوند.

سردار مسلمی به تلاش دشمن برای کشاندن آشوب و جلب همراهی با اغتشاشگران در مدارس اشاره کرد و افزود: دشمن تعداد زیادی از روستا‌های در جوار مرزی را که تخلیه شده بودند، پر کرده و برای ضربه زدن به ایران اسلامی عده‌ای را آموزش داده‌اند و این عمل حزب دمکرات شکستن قرارداد فی مابین با ایران بود.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جهاد تبیین فریضه قطعی و فوری است، افزود: اینکه امروز در کف خیابان‌ها با آشوبگران مواجه ایم نتیجه این است که منویات رهبری بر زمین مانده است و هر کدام  از ما باید سهم خود در بحث جهاد تبیین ادا کنیم.

فرمانده سپاه کربلا به حضور دانش آموزان در صف آشوبگران اشاره کرد و افزود: باید مدارس دخترانه مورد توجه باشند چرا که دشمن درصدد نفوذ بین دانش آموزان دختر هستند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد دانش آموزان کشور که آینده سازان انقلاب اسلامی هستند لائیک شوند، یادآورشد: دانش آموزان دستگیر شده در اغتشاشات اخیر کشور یکبار حتی نماز اقامه نداشته بوده اند.

سردار مسلمی با اشاره به شبهه افکنی دشمن در مدارس دخترانه تصریح کرد: متاسفانه به دلیل فضای مجازی بی در و پیکر دانش آموزان دین گریز شده‌اند و ارزش‌های دینی ما و انقلاب اسلامی درحال کمرنگ شدن است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه باید جهاد تبیین را جدی بگیریم، بر لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مدارس تأکید کرد.

وی به فعالیت سپاه کربلا در بحث تولید محتوا از فریب خوردگان که دستگیر شده‌اند اشاره کرد و بیان داشت: این اغتشاشات جنگ عظیم رسانه‌ای بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار