مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

در فرآیند تعلیم و تربیت به سلامت اخلاقی معلمان توجه داریم

سیاهکلی مرادی گفت: در فرآیند نظام تعلیم و تربیت، علاوه بر سیاست‌های وزارت، به سلامت اخلاقی معلمان نیز توجه ویژه داریم، همکاران ما بسیار قانونمند بوده و سیاست‌های آنها اقدامی و اقناعی است.
کد خبر: ۵۴۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳ - 05October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «نقی سیاهکلی مرادی» در دیدار وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان استان قزوین که عصر امروز (چهارشنبه) در محیط اداره کل آموزش و پرورش برگزار گشت، اظهار داشت: استان قزوین، سرزمین بزرگ مردانی چون مرحوم ابوترابی وهمچنین زادگاه شهیدان بابایی و لشگری وصد ها تن شهید گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم است.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه در استان قزوین هزار و ۶۷۰ واحد آموزشی وجود دارد اظهار کرد: تعداد  ۲۳۵ هزار دانش آموز و ۱۶ هزار و ۱۴۰ معلم، سال تحصیلی جدید را آغاز کرده و پس از دوران کرونا به فضل الهی مدارس فعال شدند.

سیاهکالی مرادی افزود: در فرآیند نظام تعلیم و تربیت، علاوه بر سیاست های وزارت، به سلامت اخلاقی معلمان نیز توجه ویژه داریم و بر این اساس اعلام می کنیم همکاران ما بسیار قانونمند بوده و سیاست‌های آنها اقدامی و اقناعی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در جریان اجرای «پروژه مهر» از مدارس سراسر استان بازرسی و  زیرساخت ها و امور اعتقادی مورد توجه قرار گرفت.

همچنین این مسئول یادآور شد: نظارت لازم برای ایجاد بستر مناسب در نظام تعلیم و تربیت اعمال و در این راستا بر آموزش صحیح مهارت های زندگی به دانش آموزان تاکید زیادی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار