نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

امنیت مهم‌ترین مولفه یک جامعه است/ مجلس شورای اسلامی در پی تصویب قوانین حمایتی از پلیس

سیاهکلی گفت: مجلس شورای اسلامی باید احکام، قوانین و مقرراتی وضع کند تا احدی نتواند کوچک‌ترین آسیبی به پلیس برساند.
کد خبر: ۵۵۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ - 30October 2022

امنیت مهم‌ترین مولفه یک جامعه  است/ مجلس شورای اسلامی در پی تصویب قوانین حمایتی از پلیس«لطف‌الله سیاهکلی» نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ اقتدار پلیس اظهار داشت: پلیس در تمام دنیا خط قرمز است، به این معنی که هیچ کس حق ندارد، ‌انگشت اشاره‌ای به سمت پلیس داشته باشد، زیرا پلیس مهم‌ترین حافظ امنیت در یک کشور است.

سیاهکلی تاکید کرد: همه فعالیت‌ها اعم از فعالیت‌های آزادیخواهانه، فعالیت‌های اقتصادی، فعالیت‌های فرهنگی رفاهی و .... ذیل امنیت امکان دوام دارد، یعنی اگر امنیت نباشد هیچ فعالیتی امکان دوام ندارد. نبود امنیت به منزله وارد شدن کشور در منجلاب خونریزی و درگیری طراحی شده از سمت دشمنان است.

نماینده مردم قزوین گفت: تلقی پلیس به عنوان یک خط قرمز در جامعه مورد پسند همه اقوام، نژادها، ادیان و دولت‌های جهان است، شما در موضوع حمله به سفارت ایران در لندن مشاهده کردید، به رغم اینکه حمله کنندگان به سفارت جمهوری اسلامی ایران همسو با سیاست دولت بریتانیا عمل کرده بودند، اما به شدت مورد برخورد پلیس این کشور قرار گرفت.

وی با طرح این سوال که چرا پلیس لندن با حمله‌کنندگان به سفارت جمهوری اسلامی ایران برخورد کرد؟ گفت: زیرا، از خط قرمز کشور انگلیس یعنی حفظ امنیت داخلی عبور کردند و به پلیس لندن بی‌حرمتی صورت گرفت، وقتی کشور با کسانی که خودش آنها تحریک کرده است برخورد خشن می‌کند، نشان از این دارد که امنیت بالاترین مولفه جامعه محسوب می‌شود.

سیاهکلی اظهار کرد:‌ در جمهوری اسلامی ایران پلیس به شدت مظلوم واقع می‌شود و متأسفانه ما در مجلس گذشته پلیس را به طور کامل خلع سلاح کرده بودیم که این مسئله منجر شد که به مقام پلیس بی‌حرمتی شود و برخی از کادر نیروی انتظامی به شهادت برسند، بنده در قضایای اخیر به دیدار برخی از مجروحین پلیس در اغتشاشات رفتم که واقعاً به شدت مورد آسیب قرار گرفته بودند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید احکام، قوانین و مقرراتی وضع کند تا احدی نتواند کوچک‌ترین آسیبی به پلیس برساند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار