نماینده مردم قزوین در مجلس در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

ارزش‌های انقلاب اسلامی باید برای جوانان تبیین شود/ مغفول ماندن قدرت رسانه در فضای مجازی

سیاهکلی با بیان اینکه بسیاری از ارزش‌های انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین نشده است، گفت: نسل جدید با مسائل روزمره همچون اشتغال، تحصیل، ازدواج و کنکور سروکار دارد که ذهن‌شان را مشغول کرده است.
کد خبر: ۵۴۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ - 12October 2022

کم‌ترین اقدامات را نسبت به ظرفیت‌هایمان در جهاد تبیین داشته‌ایم«لطف‌الله سیاهکلی» نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم توجه جدی به جهاد تبیین به عنوان یکی از رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مقابله با جنگ شناختی دشمن، اظهار داشت: مسئله معیشت و اشتغال مردم به دلیل کم‌کاری مسئولان موجب شده است، بسیاری از مسائل ما اعم از موضوعات فرهنگی تحت‌الشعاع قرار بگیرد، علاوه بر این ما نتوانستیم از ظرفیت رسانه‌ای چه رسانه‌های ملی و چه رسانه‌های دیگر به خوبی استفاده کنیم.

سیاهکلی اظهار تاکید کرد: متأسفانه اقدامات بی‌نظیر نظام در سخت‌ترین شرایط ممکن مانند مبارزه با داعش و تروریسم و همه پدیده‌های ضد بشری برای جوانان به درستی تبیین نشده است، جمهوری اسلامی ایران همچنین یک تنه با بیش از 50 درصد قاچاق مواد مخدر در حال مقابله است که کشورهای دیگر هم از این موضوع منتفع هستند.

نماینده مردم قزوین بیان داشت: تقریبا در دنیا مدلی مانند جمهوری اسلامی ایران نداریم که یک کشوری به رغم سخت ترین شرایط تحریمی و دشمنان بتواند در مقابل همه پدیده های ضد بشری ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از ارزش‌های انقلاب برای جوانان تبیین نشده است، گفت: نسل جدید با مسائل روزمره سروکار دارد که این مسائل ذهن‌شان را مشغول کرده است، مانند اشتغال، تحصیل، ازدواج و کنکور که بلای جان جوانان ما است. ما در موضوع کنکور جوانان را واقعاً اذیت می‌کنیم.

سیاهکلی با اشاره به اینکه قدرت رسانه در فضای مجازی از جشمان ما دور مانده است، گفت: جنگ شناختی که دشمن علیه ما به راه انداخته فقط جوانان را مورد هدف قرار داده است، در این شرایط می‌بایست جوانان را مسلح به دانش می‌کردیم که غفلت داشتیم، معتقدم در موضوع جهاد تبیین نسبت به ظرفیت‌های موجود ما کم‌ترین اقدامات را انجام داده ایم.

نماینده مردم قزوین با بیان اینکه ظرفیت مردم ایران به حدی است که تاریخ آن را به ثبت خواهد رساند، گفت: در چنین شرایطی می‌توانیم خودمان را در مقابل هژمونی غرب مصون بداریم، بنابراین همت باید کنیم و در جهاد تبیین واقعاً جهاد کنیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار