مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین:

استفاده اقتصادی از عرصه فرهنگ و فناوری، مبتنی بر نیازهای عصر جدید است

فائزی گفت: رویکرد استفاده اقتصادی از عرصه فرهنگ، هنر و فناوری، رویکرد بسیار مهم و خوشایندی است این رویکرد مبتنی بر نیازهای عصر جدید است.
کد خبر: ۵۵۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ - 18October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه احداث شهرک تولید محتوا در سازمان اوقاف و امورخیریه کشور با حضور حجت الاسلام «خاموشی» نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، «لطف اله سیاهکلی مرادی» نماینده مردم قزوین، البرز، ابیک در مجلس شورای اسلامی، «رجحانی» معاون عمرانی استاندار قزوین، «محمدحسین فائزی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حجت الاسلام «سید مصطفی مجیدی» مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین عصر امروز (سه شنبه) برگزار شد.

«محمدحسین فائزی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین اظهار داشت: رویکرد استفاده اقتصادی از عرصه فرهنگ، هنر و فناوری، رویکرد بسیار مهم و خوشایندی است.

وی گفت: این رویکرد مبتنی بر نیازهای عصر جدیدی است که اوقاف به خوبی به آن ورود کرده و امیدواریم در این عرصه موفق تر از قبل باشد.

در ادامه «لطف اله سیاهکلی مرادی» نماینده مردم قروین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری این جلسه ادامه داد: رویکرد سازمان اوقاف در واقع رویکردی است که طی آن دارایی های خود را به روز کرده و این دارایی ها در حوزه مولد قرار گیرد.

وی گفت: دارایی که مولد نباشد ارزشی ندارد. لذا سازمان اوقاف با رویکرد به روز کردن دارایی و سرمایه گذاری و درآمد زایی به روز، در حال فعالیت است که رویکرد بسیار مهمی است.

سیاهکلی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این رویکرد مهم و راهبردی، به نظر می رسد سازمان اوقاف طی چند سال آینده جزو سرمایه گذاران بزرگ و پردرآمد کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار